- Lid geworden
- 29 apr 2010
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 0
Nog een vraagje:
PIR sensoren, bewegingsmelders/aanwezigheidsmelders.
Wie heeft hier ervaring mee?
Welke type gebruiken jullie? Zuiver IR, of combi met ultrasoon?
En van het type "beweging" of "aanwezigheid"
Mijn bedoeling: in de bergplaats en inkomhal + nachthal deze plaatsen zodat bij het binnenkomen het licht automatisch aanschakelt. Hiervoor volstaat "beweging"
Maar in een verlengde zou ik ook in het toilet, de leefruimten en bureelruimte het licht automatisch willen bedienen. Het is dan niet de bedoeling dat ik elke paar minuten moet gaan zwaaien om licht te hebben
Hoe vangen jullie dit op? In de loxone, of afstelling detector?
En vooral: welke moet ik kopen?!
Natuurlijk bij voorkeur allemaal dezelfde sensoren overal: oogt verzorgder, is makkelijker (alles hetzelfde) en als ik die spullen pet 10 koop krijg ik korting
Deel gerust al jullie ervaringen!
Thanks!
PIR sensoren, bewegingsmelders/aanwezigheidsmelders.
Wie heeft hier ervaring mee?
Welke type gebruiken jullie? Zuiver IR, of combi met ultrasoon?
En van het type "beweging" of "aanwezigheid"
Mijn bedoeling: in de bergplaats en inkomhal + nachthal deze plaatsen zodat bij het binnenkomen het licht automatisch aanschakelt. Hiervoor volstaat "beweging"
Maar in een verlengde zou ik ook in het toilet, de leefruimten en bureelruimte het licht automatisch willen bedienen. Het is dan niet de bedoeling dat ik elke paar minuten moet gaan zwaaien om licht te hebben
Hoe vangen jullie dit op? In de loxone, of afstelling detector?
En vooral: welke moet ik kopen?!
Natuurlijk bij voorkeur allemaal dezelfde sensoren overal: oogt verzorgder, is makkelijker (alles hetzelfde) en als ik die spullen pet 10 koop krijg ik korting
Deel gerust al jullie ervaringen!
Thanks!