• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Dimbare leds eindelijk beschikbaar?

Avancada

Lid
Lid geworden
13 apr 2009
Berichten
140
Waarderingsscore
0
Punten
16
Volgens mij bestaat dit al jaren, want dit is alles behalve exotisch te noemen. Met een simpele PWM zijn leds te dimmen.
 
Lid geworden
23 feb 2007
Berichten
218
Waarderingsscore
0
Punten
0
Avancada wrote:
Volgens mij bestaat dit al jaren, want dit is alles behalve exotisch te noemen. Met een simpele PWM zijn leds te dimmen.



Dat bestaat idd al jaren, maar dit gaat over leds op 230V die je met je standaard dimmer kan dimmen zodat je gewoon 1 op 1 je 230v halogeenlampen kan vervangen en toch blijven dimmen.
 
Lid geworden
1 jun 2006
Berichten
2.082
Waarderingsscore
0
Punten
0
De master leds van Philips zijn bij mijn weten ook 1 op 1 vervangbaar en dimbaar...



Megaman heeft dit normaal ook.
 
Lid geworden
4 jul 2006
Berichten
144
Waarderingsscore
0
Punten
0
Dit is dus zeker niet standaard: hoogwaardige CREE-leds die je je standaard kan inschroeven in bestaande fittingen... voorheen heb ik dit alleen opgelost gezien met speciale drivers...
 
Lid geworden
11 apr 2008
Berichten
260
Waarderingsscore
0
Punten
0
lijken me niet bedoeld voor inbouwspots ter vervanging van halogeenlampen
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan