Dilegno-parket

Lid geworden
24 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hallo iedereen,

Heeft er iemand ervaring met Dilegno-parket (verouderde nieuwe planken) in combinatie met vloerverwarming ?

Groeten,

Odessa

Lid geworden
3 mei 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ja, DI LEGNO kan op vloerverwarming. Het enige dat deze firma zelf doet is nieuwe plankenvloer een verouderde look geven. Dus alles wat geldig is voor andere parket is ook geldig voor Di Legno. Mijn voorkeur gaat uit naar een lamelvloer, deze hebben zijn op 15 mm dik (4 mm edel hout) of op 10 mm (4 mm edel hout).

Lid geworden
15 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Mij hebben ze altijd gezegd dat Parket en vloerverwarming niet samengaan. Al zullen veel verkopers zeggen van wel. Hout is een vrij goede isolator en je gaat je verwarming dus er dus op leggen, heeft je verwarming dan nog wel dat rendement?

Ik heb wel gehoord dat Di Legno parket een van de betere is, maar jammer genoeg een beetje buiten ons budget.

lot

Lid geworden
5 mrt 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Inderdaad héél prijzig...

Onze voorkeur gaat ook uit naar DiLegno parket gecombineerd met vloerverwarming.

Hiervoor nemen ze massief parket van 19 mm maar wel bestaande uit 3 geschrankte lagen (dus geen onderlaag in triplex).

De plankbreedte kan in combinatie maximum 19 cm bedragen. Maar dat zijn al redelijke brede planken.

Hebben jullie al een offerte gekregen?

Bij ons kwam het op een kleine 150 EUR/m² (incl. BTW en plaatsing).

Lid geworden
24 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
lot wrote:
Bij ons kwam het op een kleine 150 EUR/m² (incl. BTW en plaatsing).

Wij hebben het inmiddels laten plaatsen voor 128 eur / m2 incl Btw

Mvg,

Odessa

lot

Lid geworden
5 mrt 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Mag ik vragen wie het geplaatst heeft?

Het is toch een redelijk prijsverschil.

Lid geworden
24 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
lot wrote:

Grutman Home decor uit Hasselt.

Mvg,

Odessa

Lid geworden
20 aug 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Odessa wrote:
lot wrote:

Grutman Home decor uit Hasselt.

Mvg,

Odessa

Tevreden na een aantal maanden gebruik?

Hebben jullie vloerverwarming? Zoja, geen problemen mee ondervonden?

Lid geworden
20 aug 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
snowboylatin wrote:
Wij hebben hem aan 125 euro Dilegno geplaatst op vloerverwarming met garantie . Bij Gebr.Jannsen kinrooi . www.gebroedersjanssen.be

Is dat BTW in of BTW ex? De meeste prijzen die wij hadden lagen rond 120€ per m² geplaatst, BTW ex.

Bij ons komt er ook VVW op. Warmteafgifte bij 35°C en korte legafstand ligt bij tegels rond de 100W/m² en 70W/m² voor parket. In de meeste moderne huizen die iets of wat deftig geïsoleerd zijn geen probleem dus.

Lid geworden
24 aug 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ernieken wrote:
snowboylatin wrote:
Wij hebben hem aan 125 euro Dilegno geplaatst op vloerverwarming met garantie . Bij Gebr.Jannsen kinrooi . www.gebroedersjanssen.be

Is dat BTW in of BTW ex? De meeste prijzen die wij hadden lagen rond 120€ per m² geplaatst, BTW ex.

Bij ons komt er ook VVW op. Warmteafgifte bij 35°C en korte legafstand ligt bij tegels rond de 100W/m² en 70W/m² voor parket. In de meeste moderne huizen die iets of wat deftig geïsoleerd zijn geen probleem dus.

Ex btw en 30jaar garantie 19,4 breed

Biesje

Lid
Lid geworden
17 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
16
Wij hebben een mooie meerlagige parket gezien met de naam Lalegno. Klinkt nogal als Di legno. Zou het hetzelfde zijn?

De verkoper sprak dat het van Chinese eik is (klinkt wel zo niet), met als onderste laag populier. 15mm dik, 19 cm breed. Bestaat in normale versie en in gerookt+verouderde versie.

Lid geworden
26 nov 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Aan diegene met 15mm parket op vloerverwarming:

Weten jullie misschien hoeveel mm lijm je moet tellen of hoe is deze bij jullie bevestigd?

Ik moet dit weekend gaan chappen en ben ook van plan parket van 15mm te nemen, vandaar.

Thx

J

Bovenaan