Differentieel ander merk dan automaten

Lid geworden
2 dec 2020
Waarderingsscore
0
Punten
1
Hallo iedereen!komende zaterdag sluit ik de kast aan van men nieuwbouw. Nu vroeg ik me af mijn automaten zijn van vinckier. Ik heb echter nog zogoed als nieuwe differentieels liggen van hager. Mag dit gecombineerd worden voor de keuring?

c00kie

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
22 mrt 2006
Waarderingsscore
647
Punten
113
Beste,

Waarom zou dat niet gecombineerd mogen worden denk je.

Mooi is het niet maar het mag.

Wat je ook kan doen is er van vynckier (nu ABB) kopen en die van hager te koop zetten op 2de hands ofzo.
goh... het is idd niet mooi, maar als de kammen passen zou ik daar nu niet te veel spel van maken. 't Is nu niet dat ik alle dagen ga kijken hoe mooi mijn elektrisch bord is hé ;).
Maar ik begrijp je wel, hier is ook wel alles van 't zelfde zenne :p

SanderR

Gewaardeerd lid
Lid geworden
19 jun 2019
Waarderingsscore
332
Punten
63
Beste,

Waarom zou dat niet gecombineerd mogen worden denk je.

Mooi is het niet maar het mag.

Wat je ook kan doen is er van vynckier (nu ABB) kopen en die van hager te koop zetten op 2de hands ofzo.
't Is nu niet dat ik alle dagen ga kijken hoe mooi mijn elektrisch bord is hé ;).
Dan is hij niet mooi genoeg misschien? 🤣

Kwam er laatst achter toen ik bij een vriend de zekeringkast proper heb gezet dat Vynckier nu een iets andere opdruk (Vynckier/ABB) heeft dan een jaar of 2 geleden (Vynckier/GE).

Beetje jammer als je deze juist had aangeschaft om de Schneider diff's (met allemaal Vynckier automaten) te vervangen door Vynckier's om alles gelijk te hebben en ze er dan toch nog wat anders uit zien 😅

Bovenaan