deur bevestigd aan gevelstenen

Lid geworden
3 apr 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Gisteren zijn onze ramen en deuren geplaatst. Alle ramen zijn netjes geplaatst en bevestigd aan de binnenmuren. De zware voordeur is echter bevestigd aan de gevelstenen.

Is dit een probleem? Ik weet dat de gevelsteen-muur niet zo heel stevig is tov de binnenmuren, en zou niet graag hebben dat die na enkele keren dichtwaaien barsten in de gevelsteen veroorzaakt...

Heeft iemand een idee of dit nog courant gedaan wordt en of dit een probleem kan betekenen?

alvast bedankt

Lid geworden
13 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Bij ons werd alles met doken bevestigd aan de binnenmuur...zowel de ramen als de deuren.

Maar bij familie hebben ze de deuren ook aan de buitensteen bevestigd en ik moet zeggen dat het plakwerk er grote scheuren vertoond. Weet niet of het daar aan te wijten is maar vind het toch maar toevallig dat er scheuren zijn ontstaan aan de 2 meest gebruikte deuren terwijl dit aan de voordeur (die niet veel gebruikt wordt) niet het geval is.

Anderzijds worden garagepoorten ook meestal aan de buitensteen vast gemaakt :?

Lid geworden
11 apr 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Dit lijkt mij toch geen juiste manier van werken. Werden de ramen dan wel met ankers geplaatst? Ik vrees voor problemen op termijn.

Lid geworden
3 apr 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
inderdaad, ramen werden met ankers aan de binnenmuren vastgemaakt, voordeur met ankers aan de buitenmuur.

Lid geworden
13 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
ik moet wel zeggen dat de deuren waarover ik sprak niet met ankers maar wel gewoon met plug en schroef zijn vastgezet...

Lid geworden
11 apr 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Knifeman wrote:
inderdaad, ramen werden met ankers aan de binnenmuren vastgemaakt, voordeur met ankers aan de buitenmuur.

Als ze dan toch met ankers werkten snap ik niet waarom ze dan niet aan de binnenmuur kunnen bevestigd worden.

Hoe wordt de deuropening langs binnen afgewerkt? Zou dat een verklaring kunnen geven?

Bovenaan