Deltalight: Toonzaal?

Lid geworden
21 feb 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Weet er iemand of er in de hoofdzetel van Deltalight te Wevelgem een toonzaal is die toegankelijk is voor het publiek?

Mijn elektricien stelde me verschillende armaturen en spots voor van Deltalight maar vooraleer ik mijn fiat geef zou ik die graag eens zien branden!

Lid geworden
25 sep 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Thierry D wrote:
Weet er iemand of er in de hoofdzetel van Deltalight te Wevelgem een toonzaal is die toegankelijk is voor het publiek?

Mijn elektricien stelde me verschillende armaturen en spots voor van Deltalight maar vooraleer ik mijn fiat geef zou ik die graag eens zien branden!

Een telefoontje naar Deltalight ?

xtra

Lid
Lid geworden
11 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
16
delta heeft ergens in brussel een toonzaal

Lid geworden
14 mei 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
catalogus vragen....The Light Bible of iets in die trend. En 't is nen bijbel zulle van dikte. denk dat je hem kunt aanvragen op hun site

Lid geworden
1 jun 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Er is een toonzaal in Wevelgem, maar enkel op afspraak dacht ik (via groothandel / installateur).

Lid geworden
12 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
wij hebben hier overal verlichting van deltalight, voorgesteld door onze electrieker die er van elk armatuur een fotoke uit de light bible had bijgedaan en wij hebben dat zo besteld. en het valt 100% mee, ik denk dat het goed gerief is (maar kan dus niet vergelijken). de foto's in die brochure zijn echt goed en betrouwbaar, je kan er zo op voortgaan.

Lid geworden
22 sep 2006
Waarderingsscore
1
Punten
0
in het dichtstbijzijnde filiaal van cebeolightstudio

Lid geworden
15 sep 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
ik wil hier nie echt reclame maken maar zeker het vermelden waard, onze verlichting is van wever&ducré, hadden prijs laten maken in een winkel.

1. verlichting keukentafel, inbouwblok van 4 spots

2. verlichting werkblad, diezelfde spots maar dan 1 enkele spot per inbouwdoos

raming met transfo's en lampen : 1200 euro

dan even online aan de slag geweest om eens wat prijzen te vergelijken en per toeval deze gevonden : http://www.pauldemeutter.be/

Ik kwam hierop terecht omdat dit type lamp toendertijd toevallig vermeld werd op de site.

Ik heb het ganse pakket ginds besteld voor bijna 800 euro jaja echt waar bijna de helft van de prijs in de winkel waar we geweest waren!

tim

Lid geworden
24 aug 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Inderdaad, bij internet winkels doe je soms echte koopjes. Kijk zeker ook eens bij www.wals.be

Hebben ook zeer scherpe prijzen.[/url]

Bovenaan