• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

DeDietrich - andere thermostaat

julien

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
6.372
Waarderingsscore
529
Punten
113
We hebben een DeDietrich verwarmingsketel sinds een jaar of 3.
De thermostaat die hierbij komt is zo simpel dat het eigenlijk bijna meer gewoon een sensor is.
Het enige wat die heeft is een wieltje voor de gewenste T° en een knop om te verwisselen tussen dag/nacht/klok.
De instellingen moeten allemaal op de ketel gebeuren.
Daar kan je instellen welk half uur er de T° moet krijgen van dag of van nacht, dit kunnen we instellen per dag.
Dit is heel onhandig en veel te stroef.
Ik zou graag een nieuwe thermostaat hebben, eentje met wat meer instel mogelijkheden.
Smartphone mag, maar is zeker geen vereiste.

Zijn er mensen die me al wat extra info kunnen geven alvorens te shoppen of de installateur in te schakelen?
 
Lid geworden
20 mrt 2010
Berichten
1.292
Waarderingsscore
7
Punten
0
Welk type hangt er nu van thermostaat? Indien dit er eentje is van het ketel merk zelf en het toestel WAR geregeld wordt dan gaat het niet lukken ...
 

julien

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
12 mrt 2006
Berichten
6.372
Waarderingsscore
529
Punten
113
Dit is de thermostaat van onze ketel MC 35 E:

ugdred2.png


Nu moet ik alles instellen via:

c9fqsjf.png


Handig is anders...

5gw45ex.png
 

Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.

Onderwerp
Aangemaakt door
Laatste reactie
Reacties
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan