• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!
  • Vraag hier je gratis tickets voor bis beurs 2024 in gent aan!

De stemtest

• SLP

Votes: 0 0,0%
  • Vlaams Belang

• LDD

• N-VA

• Sp.a

• CD&V

• Open VLD

• PVDA+

• Total voters
    0

De stemtest

Reaction score
2
Wie heeft de test op http://www.standaard.be/extra/verkiezingen/stemtest al gedaan?

Ik denk dat deze test een soort van indicatie kan geven, alleen houdt die totaal geen rekening met jouw prioriteiten met als gevolg dat het resultaat niet altijd betrouwbaar is. Bij mij staat bijvoorbeeld open-vld op nummer 1 terwijl ik me eerder kan vinden in de standpunten van cd&v (dat tweedes staat). (Dat extra gewicht aan het einde van de test heeft niet erg veel invloed blijikbaar.)

En bij jullie?

Antje wrote:
Meisje wrote:
(Edit: Had nog iets over VB...maar eigenlijk laat het me koud...dus heb ik maar gewist.)

Heb het gelezen, maar ge hebt chance, heb het weggeklikt en toen was het er plots nie meer... Dus dan maar geen reactie erop :lol:

Ik heb juist de uitslag gezien in mijn regio op TELETEXT.

Vl. Belang is hier in arrondissement Aalst/Ninove nog altijd de grootste met grote voorsprong.

Dat is hier niet normaal jong, misschien moet ik mijn kot verkopen en in een minder racistische regio opnieuw gaan bouwen, dat ofwel mijn pekzwart haar blonderen en uit de zon blijven :lol: .

't Is dan ook dat het in Aalst en Ninove VOL Turken en Marokkanen loopt natuurlijk, en dat je daar na 6u 's avonds niet meer buiten durft te komen omdat je gegarandeerd een mes tussen je ribben krijgt :roll: :?

Jos* wrote:
't Is dan ook dat het in Aalst en Ninove VOL Turken en Marokkanen loopt natuurlijk, en dat je daar na 6u 's avonds niet meer buiten durft te komen omdat je gegarandeerd een mes tussen je ribben krijgt :roll: :?

Serieus :shock: Amai, da wist ik nie. Dan blijf ik toch maar liever gezellig in mijn Stad zenne :D En af en toe gaan we eens naar de roots van 't ventje, Brussel. :twisted:

Antje wrote:
stonebiker wrote:
Tamelijk logische uitslag van de verkiezingen, maar die LDD man, man, man wie stemt daar allemaal op, dat begrijp ik dus niet.

Overlopers van VB?

Wat ik mij trouwens ook nog afvraag: wie wil ooit regeren met LDD? Of gaat daar ook weer zo'n belachelijk CS van komen zoals met VB?

lol, ik heb op LDD gestemd met de simpele redenering bij gebrek aan iets beter :)

politiek zit al jaren stroef in belgie, het zal weer het zelfde zootje amateurs worden met 0,0 verandering.... ik kijk al uit naar de volgende verkiezingen...

erg genoeg maar ons land is naar de klote geholpen door een bende die er zitten meer uit eigen belang handelen dan aan het land te denken.

Oh, en onze geliefde DD is zeker geen postjes pakker... :roll:

Kris77 wrote:
lol, ik heb op LDD gestemd met de simpele redenering bij gebrek aan iets beter :)

erg genoeg maar ons land is naar de klote geholpen door een bende die er zitten meer uit eigen belang handelen dan aan het land te denken.

Zoals persoon X verlaat partij A. De grote baas Z van A schijt persoon X uit voor al wat schoon en lelijk is (vooral t laatste). Z beseft plots dat zonder X hij zijn toelagen kwijtspeelt. X keert terug naar A zonder ervoor betaald te worden (en als je dat niet gelooft, maken we je wel iets anders wijs).

LDD had die overloper NOOIT mogen terugpakken. Ze moesten gewoon nog enkele maanden uitzitten zonder toelagen, en er dan terug staan. Maar nee, aan geldpakkerij doen ze bij LDD niet mee hé. Ze zitten niet eens in een regering en t zijn nog de grootste postjespakkers van van allemaal. JMD heeft zich toen ronduit belachelijk gemaakt.

m pieter wrote:
JMD heeft zich toen ronduit belachelijk gemaakt.

Belachelijker als Leterme die de Marseillaise zingt ? :roll:

tilt! wrote:
m pieter":1u5cna5e wrote:

De Marseillaise heeft niets te maken met de politieke ingesteldheid. De Marseillaise was een foutje ingegeven door stress (zijn vader was zwaar ziek). Het terug binnenhalen van de overloper was een bewuste zet voor de kassa kassa. Als je dat onderscheid niet kan maken ... :roll:[/quote]

m pieter wrote:
tilt!":37njq6mw wrote:
m pieter":37njq6mw wrote:

De Marseillaise heeft niets te maken met de politieke ingesteldheid. De Marseillaise was een foutje ingegeven door stress (zijn vader was zwaar ziek). Het terug binnenhalen van de overloper was een bewuste zet voor de kassa kassa. Als je dat onderscheid niet kan maken ... :roll:

Net zoals ze allemaal voor de kassa kassa gaan, niet ?

Zonder dineros kom je nergens hé ?

Als Tom Boonen een lijntje snuift moet 'm in de hoogsten boom opgeknoopt worden terwijl dit niets met koersen te maken heeft, maar een flater zoals die van onze Yves moet kunnen want zijn vader was ziek ? :shock:

Anyway, not that I care.

De kiezer heeft altijd gelijk en de kiezer heeft gekozen voor meer van 't zelfde, euh, niets dus.[/quote][/quote]

Ik zie het verband niet tussen iemand die weeral betrapt wordt op drugs en iemand die even niet het correcte volkslied kan herinneren.

Politiek is meer dan de juiste liedjes kunnen zingen.

Enfin, als Tom Boonen en de Marseillaise je beste argumenten zijn tegen Leterme en pro Dedecker, dan eindigt de discussie hier. Ik ben gaan slapen, dat is al veel interessanter :wink: .

Ge hebt *volledig* gelijk :)

Kennen jullie dan een politieker die zich nog niet belachelijk heeft gemaakt ?

hun loon zou moeten afhangen van prestatie, het zouden arme sukkelaars zijn vrees ik dan...

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief