Dakisolatie en dubbele beglazin volledig terugbetalen

Lid geworden
9 jan 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ja, en gaat dat dan ook de prijzen maal anderhalf doen zoals in de solar sector in België ? :twisted:

Lid geworden
23 jan 2007
Waarderingsscore
1
Punten
0
Allee nog n politieker die geld over heeft.

Lid geworden
3 mrt 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Dit zal er wel niet doorkomen denk ik :wink:. Ik ben wel geneigd om te beweren dat we in België gerust nog een tandje kunnen bijsteken qua isolatie. Zo zouden premies in feite mogen opgetrokken worden bij stijgende isolatiedikte bv.

G

Guest

Guest
tegewoordig smijten ze wel me veel he seg.

k hoor et ze allemaal graag zeggen, en de week erna hoort ge elke keer gewoon da ze weer tekort komen op de begroting :roll:

't zal ietske zijn da er vrees ek ni doorkomt, en persoonlijk vind ek ook da het met terugwerkend kracht zou moeten zijn.

DigitalOverdose

Zeer Actief lid
Lid geworden
12 mrt 2006
Waarderingsscore
6
Punten
38
Op zich een goei voorstel mor realistisch is een andere vraag (zoals tegenwoordig zoveel voorstellen van de desbetreffende partij vin ik persoonlijk).

Voor mij mogen de mensen zelf ook gerust wa overhebben voor een energiezuinige woning, het is tenslotte zowieso in hun eigen voordeel. Anders ken ik het verhaal al bij velen: ze krijgen hun isolatie en ramen terugbetaald en wa gaan ze doen met da geld? Juist: ne veranda bij zetten of zo, of de verwarming een paar graden hoger zetten want het kost dan toch minder... En uiteindelijk evenveel verbruiken waardoor de maatregel niks oplevert en d emensen weer zullen bleiten als d eprijzen verder omhoog gaan en ze toch weer meer gaan moeten betalen.

Het merendeel van de mensen redeneert gewoonweg zo. Hoe vaak ik wel ni verbaasde blikken krijg als ik antwoord da we nog steeds zuinig omspringen met electriciteit als ik toegeworpen krijg da we er nu zeker nimeer op letten nu we panelen hebben. 't Is schering en inslag.

Vorige week op't nieuws ook nog ivm die renovatiepremie die zo 'succesvol' is: laten ze een renoverend koppel aan't woord en ik verwachtte dat die gingen laten zien hoe ze hun al wat ouder huisje aan't isoleren waren of zo. Maar in plaats daarvan liet de vrouw des huizes trots liet zien wat ze allemaal aan't bij bouwen waren. Daar gaat die premie dus naartoe terwijl er bij mij toch een verschil is tussen iets bestaand renoveren en iets nieuws bijbouwen...

Mor goe, ik ga het voorstel ni helemaal afschieten. 't Zou wel leuk zijn moesten ze ne limiet stellen aan bijvoorbeeld de waarde van het huis of zo. iemand die een grote villa kan betalen kan voor mijn part ook wel wat eigen geld in isolatie steken zou ik denken. De arme sukkels darentegen in hun krotten zouden er wel echt mee gebaat zijn want van't geld dat die nu aan stookoliecheques krijgen worden uiteindelijk enkel de Arabieren en de Russen mor beter.

Bovenaan