Dakgoot bereiken via plat dak

Lid geworden
18 apr 2019
Waarderingsscore
0
Punten
1
Mss een domme vraag maar ik wil mijn dakgoot reinigen en eventueel een scheur herstellen die ikzelf niet zie maar er wel is volgens tot nu toe 2 dakwerkers, daarom dat ik is deftig wil zien van buitenaf ipv door de velux hangend.. Wil wel is zien of dat ik die niet zelf kan repareren eerst als die scheur vrijwel niet zichtbaar is.

Nu kan ik deze enkel bereiken via mijn plat dak. Kan ik daar gewoon los een ladder opzetten of leg ik best een grotere plank (kheb hier nog een osb plaat liggen bvb.) om dat gewicht wat te verdelen? 

Plat dak is recent vernieuwd (isolatie/epdm..) en kwil daar nu geen klodden mee krijgen natuurlijk :)

Mario_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 dec 2014
Waarderingsscore
4.528
Punten
113
Normaal kan dat wel, maar voor de zekerheid een OSB leggen is zeker goed

w.g.b.

Zeer Actief lid
Lid geworden
28 okt 2008
Waarderingsscore
83
Punten
48
Hebben die dakdekkers geen telefoon? Bij de komst van het digitale tijdperk kreeg een opdracht gever fotos te zien over het hoe en wat van zijn dak. En deze kwamen keurig in hun rapport met de daarbij de offerte en uiteraard hoe de job werd uitgevoerd. 

Of zelf je telefoon aan iets knopen dat deze bij de bewuste plek kan komen. Video aan en effe gokke. Beelden niet goed het kost ook niets. En al doende leert men. 

Bovenaan