Correcte prijs voor plaatsing 2 PVC-ramen van +/- 90 op 60 cm

Jockari

Zeer Actief lid
Lid geworden
18 feb 2009
Waarderingsscore
1
Punten
38
Op onze zolder dienen nog 2 oude versleten buitenramen vervangen te worden door nieuwe PVC-ramen. Deze zijn +/- 90 op 60 cm.

Vraagprijs volgens offerte: 2500 euro.

Jullie gedacht a.u.b.

janus wago

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
5 dec 2009
Waarderingsscore
1.089
Punten
113
Wat zit er inbegrepen in die prijs?

Alleen voor het plaatsen is het wat veel :)

Inclusief ramen, dubbel gas en afwerking  plaatsing op moeilijk bereikbare plaats is het misschien wel erg weinig.

Jockari

Zeer Actief lid
Lid geworden
18 feb 2009
Waarderingsscore
1
Punten
38
Volledig geplaatst, uiteraard dubbel glas er in zoals het tegenwoordig moet zijn e.d., maar niet aangewerkt binnenin (wordt achteraf door iemand anders gedaan, die onze zolder volledig komt afwerken).

janus wago

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
5 dec 2009
Waarderingsscore
1.089
Punten
113
Ik heb hier juist 750€ betaald voor een 80x80 raam dubbel opengaand  incl. granieten plaat onder het raam

(is als doorgeefluik bedoeld)

En voledig afgewerkt zowel binnen als buiten met pleister.

De opening hebben ze dan ook nog in de muur gehakt

Jockari

Zeer Actief lid
Lid geworden
18 feb 2009
Waarderingsscore
1
Punten
38
Tja, da is 't m. Hier "gewoon" geplaatst, ook langs alle kanten openend, maar geen granieten plaat of dergelijke. Ik betaal dus ongeveer 1000 euro te veel denk ik. Volgens mijne opdrachtgever (d.i. de afwerker zolder, en redelijk met zijne prijs voor deze afwerking, laat hij dit doen door Belisol).

grandscenicman

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
4 dec 2011
Waarderingsscore
444
Punten
83
Mijn gedacht : vraag prijs bij minstens 4 firma's ....dan kan je vergelijken . Vraag ook overal voor een identiek raam met dezelfde "opties" .

Ik neem aan dat het 2 aparte ramen zijn van 900 hoog en 600 breed?

Kijk ook even op raamwinkel.be , daar kan je zelf ramen ingeven ....al dan niet geplaatst door hulp van of volledig zelfplaatsing . Zo heb je al een indicatie van de prijs van de ramen alleen .

Wat zit er in de prijs : afbreken + wegvoeren naar stort , zelf wegdoen , zelf uitbreken , draaien + kippen , beveiliging tegen verkeerd openen , blinde scharnieren , extra inbraakwerende sluitstukken  , 3 dichtingen , 2 dichtingen , super-isolerend profiel , binnen en buitenkleur is anders ,   ......allemaal zaken die de prijs lager of hoger maken .

......

Ben ondertussen wat gaan shoppen op die site ...en 1 raam komt op amper 200 € .....enkel de aankoopprijs hé . Dan zijn het nog 2 verschillende kleuren binnen/buiten.....of het was nog goedkoper .

Laat de man van de afwerking zolder deze plaatsen en je doet een gouden zaak denk ik zo .

https://www.raamwinkel.be/nl/bereken-uw-offerte/kleur/99930

Bovenaan