Hallo iedereen, ik werk al even aan Condui, een online, web-based software om eendraadschema's te tekenen. Het werkt in browser, kan ook geinstalleerd worden, werkt op alle toestellen, van windows to macbook, ook iPad en zelfs op smartphone. Ik was gefrustreerd met andere software, waarbij de beperkingen erg zwaar zijn, en de kostprijs voor een particulier niet echt doenbaar is. Ook vond ik andere gratis alternatieven niet gebruiksvriendelijk en nogal beperkt.
Zo is Condui onstaan. Als particulier krijg je bij registratie 1 gratis cloud project, en daarna altijd onbeperkt aantal lokale projecten met watermerk. De bedoeling is dat huiseigenaren toegang hebben tot een gebruiksvriendelijke software, zonder dta het wat kost. Enkel als je meer dan 1 serieus schema wil, kost het wat (20
per project of 35 per maand). Ik ben gewoon van mening dat ik niets hoef te verdienen aan particulieren.
Ik heb er echt enorm veel werk in gestoken, wat highlights:
Ik heb al samengewerkt met keurders en installateurs van offgrid systemen om feedback te verkrijgen, maar sta altijd open voor nog commentaar en tests. Ik beloof dat ik snel reageer! Er is zelfs een support forum aan verbonden: Condui Forum
Hier kan je onmiddelijk een demo proberen: https://app.condui.be/demo
hopelijk is het ok dat ik dit post. Heb geprobeerd mods te contacteren, maar al weken geen reactie. indien niet OK: laat me AUB weten wat anders te doen.
Zo is Condui onstaan. Als particulier krijg je bij registratie 1 gratis cloud project, en daarna altijd onbeperkt aantal lokale projecten met watermerk. De bedoeling is dat huiseigenaren toegang hebben tot een gebruiksvriendelijke software, zonder dta het wat kost. Enkel als je meer dan 1 serieus schema wil, kost het wat (20
per project of 35 per maand). Ik ben gewoon van mening dat ik niets hoef te verdienen aan particulieren.
Ik heb er echt enorm veel werk in gestoken, wat highlights:
- Schema's online deelbaar, met QR-code sticker die je in de kast plakt. Geen PDF's en papieren kwijtraken die out-of-date zijn.
- Automatische AREI-validatie als helper, kijkt voor zover mogelijk is, na of je de regels volgt en geeft errors en warnings.
- Maakt niet uit of je begint met eendraad of plan, je kan zelfs de unieke "bord-weergave" gebruiken, mijn favoriet, om eerst je kast na te maken, waaruit het eendraadschema volgt.
- Houdt automatisch versiegeschiedenis bij, dus je ziet de evolutie en wat op welke datum is toegevoegd, en kan terugrollen uit fouten.
- Je kan markeren op welke datum iets geinstalleerd is mbt tot keuring.
- Verder ben ik ook bezig met complexe thuisbatterij en off-grid schema's mogelijk te maken, hier zoek ik zeker feedback over.
Ik heb al samengewerkt met keurders en installateurs van offgrid systemen om feedback te verkrijgen, maar sta altijd open voor nog commentaar en tests. Ik beloof dat ik snel reageer! Er is zelfs een support forum aan verbonden: Condui Forum
Hier kan je onmiddelijk een demo proberen: https://app.condui.be/demo
hopelijk is het ok dat ik dit post. Heb geprobeerd mods te contacteren, maar al weken geen reactie. indien niet OK: laat me AUB weten wat anders te doen.