concrete situatie: behang of ver

Lid geworden
22 dec 2006
Waarderingsscore
1
Punten
0
Hoi,

Ik ben aan het afwerken rond onze nieuw geplaatste trap in de woonkamer en zit (of liever zat gisterenavond) in een nogal hevige discussie met mijn vrouw...*biggrin*

Op de foto zie je de korte muur waar je rechtop kijkt als je van de trap komt.

foto%2014-03-15%2011%2046%2011_0.jpg

De vraag is:

- wordt deze mee behangen met de buitenmuur die doorloopt tot boven in de gang?

- wordt deze mee geverfd in de kleur van het driehoekig muurtje dat je voor de trap ziet. (lichte kleur die terugkomt in het behang)

- wordt deze mee geverfd in de kleur van de muur waarvan hij in het verlengde ligt.

'k Weet jammer genoeg niet meer hoe ik op dit nieuwe forum een poll moet starten, dus laat jullie advies maar in de comments :)

Ik dacht of mee behangen of mee in de kleur van die driehoek?  tja mijn vrouw die dacht optie 3 natuurlijk..

Steven

V

Verwijderd lid 178789

Guest
Als je nu alles in dezelfde kleur neemt dan krijgt ieder zijn goesting.

Wil je toch verschillende kleuren op verschillende muren dan heeft jouw vrouw het beste idee.

deco1966

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
16 sep 2008
Waarderingsscore
662
Punten
113
Snap niet hoe je daar een onderbreking in kan maken.*unknw*

Die muur die je aanwijst is dezelfde als waar de doorgang is naar je keuken en dezelfde die doorloopt naar boven in je trapgat tot aan het plafond.  Als die dan ook nog een overloop inneemt.....loopt hij door ook.

Je kan toch moeilijk een horizontale lijn trekken ter hoogte van je plafond en dan iets anders of andere kleur gebruiken.....*wacko*

Of verwoord ik me te ingewikkeld ?*ROFL*

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan