Composiet Diresco: verschillende leveringen, groot verschil?

Lid geworden
21 feb 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
De werkbladen in mijn keuken zijn voorzien in Diresco Pure White.

Mijn vensterbanken in de woonkamer (woonkamer en keuken lopen ineen, zie grondplan) zou ik graag in hetzelfde materiaal laten uitvoeren.

Twee steenkappers in mijn streek kunnen venstertabletten leveren in Diresco Pure White. Volgens mijn keukenbouwer kan ik dit echter best door hen laten uitvoeren zodat de composiet uit dezelfde plaat afkomstig is en er zeker geen verschil is!

Het probleem is echter dat ik liever mijn vensterbanken laat leggen vooraleer de keuken geplaatst wordt (zo moet de plakker niet blijven langs komen...). Zou er een groot verschil in kleur zijn bij verschillende leveringen :?: De venstertabletten en mijn keukenwerkbladen liggen sowieso niet pal naast elkaar!

Het grondplan van mijn woonkamer en mijn keuken:

eersteverdiep.jpg

(waar mijn zetel komt had de architect oorspronkelijk mijn eetkamer voorzien en op de plaats waar hij mijn eettafel voorzien had, komt het salon)

Het uiteindelijke ontwerp van mijn keuken:

keukenschollier-1.jpg

Lid geworden
6 nov 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hey Thierry,

ik had graag geweten of je tevreden bent met de keuze voor de Pure White van Diresco?

ik ben momenteel bezig wat offertes te vergelijken voor een werkblad op onze keuken. en er worden me 2 verschillende types aangeboden namelijk de pure white van diresco en de blanco zeus van silestone. waarbij diresco een 15% goedkoper is in materiaal dan silestone.

de steenkapper wist me te vertellen dat de pure white mischien iets minder kleurvast was en mischien wat kon vergelen.

heb jij de pure white laten plaatsen? en wat zijn uw bevindingen? mischien ook even aangeven of de vlekbestendigheid wat meevalt?

Met dank en Groeten

stefan

Bovenaan