• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!
  • Vraag hier je gratis tickets voor bis beurs 2023 in gent aan! Niet geldig op zondag

Businessfinanciering en banken

masjienist

Zeer Actief lid
Lid geworden
22 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
36
Het is niet makkelijk dezer dagen om bij een financiële instelling steun te vinden voor je nieuwe zaak. Een zeer onderbouwd businessplan is onontbeerlijk - en dat is natuurlijk maar juist ook.

Nu mijn vraag aan jullie:

Ik heb weinig ervaring met banken. Ik probeer ze zoveel mogelijk te vermijden, noem het een kleine fobie van mij. ;) Maar ja, zonder gaat nu eenmaal niet, dus we hebben ons goed voorbereid en maken er het beste van. We hebben dan ook een aanvraag gedaan bij onze eigen bank, waar we ook met onze lening zitten en onze rekening hebben.

Is het eigenlijk verstandig om ook andere banken te contacteren en hen ook naar een voorstel te vragen? Of blijf je beter bij de bank die je (een beetje) kent. Zijn er banken die beter zijn voor startende ondernemers dan andere? Wij zitten nu bij ING. Zijn er banken die jullie aan- of afraden? Waarom?

dim

Lid
Lid geworden
29 jul 2006
Waarderingsscore
23
Punten
18