masjienist
Zeer Actief lid
- Lid geworden
- 22 mrt 2006
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 36
Het is niet makkelijk dezer dagen om bij een financiële instelling steun te vinden voor je nieuwe zaak. Een zeer onderbouwd businessplan is onontbeerlijk - en dat is natuurlijk maar juist ook.
Nu mijn vraag aan jullie:
Ik heb weinig ervaring met banken. Ik probeer ze zoveel mogelijk te vermijden, noem het een kleine fobie van mij.
Maar ja, zonder gaat nu eenmaal niet, dus we hebben ons goed voorbereid en maken er het beste van. We hebben dan ook een aanvraag gedaan bij onze eigen bank, waar we ook met onze lening zitten en onze rekening hebben.
Is het eigenlijk verstandig om ook andere banken te contacteren en hen ook naar een voorstel te vragen? Of blijf je beter bij de bank die je (een beetje) kent. Zijn er banken die beter zijn voor startende ondernemers dan andere? Wij zitten nu bij ING. Zijn er banken die jullie aan- of afraden? Waarom?
Nu mijn vraag aan jullie:
Ik heb weinig ervaring met banken. Ik probeer ze zoveel mogelijk te vermijden, noem het een kleine fobie van mij.
Is het eigenlijk verstandig om ook andere banken te contacteren en hen ook naar een voorstel te vragen? Of blijf je beter bij de bank die je (een beetje) kent. Zijn er banken die beter zijn voor startende ondernemers dan andere? Wij zitten nu bij ING. Zijn er banken die jullie aan- of afraden? Waarom?