• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Buderus foutmelding

Lid geworden
28 jun 2006
Berichten
331
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hallo,



Ik heb de RC20 terug in mijn bussysteem gezet en krijg nu de foutmelding 'A18' multiple master in bus.



De RC20 heeft in het verleden al in de bus gestaan en regelde circuit #1.

De RC35 regelt circuit #2.



De RC20 heeft omwille van werken in de badkamer een heel tijdje niet in de bus gestaan. Toen heb ik via het service menu in de RC35 circuit #1 uitgezet.



Nu dus de RC20 terug in bus en circuit #1 terug aangezet ... en error. Voor de rest lijkt het wel te werken.



Volgens docs die ik heb gevonden moet ik paramete P1 van de RC20 instellen maar ik weet niet hoe ...



Iemand hulp?



Ghole
 
Lid geworden
28 jun 2006
Berichten
331
Waarderingsscore
0
Punten
0
Allee ... niemand?



OOk niemand de installateurs-handleiding van de RC20?



Ghole
 
Lid geworden
28 jun 2006
Berichten
331
Waarderingsscore
0
Punten
0
Alleeeee ... stel ik nu altijd te moeilijke vragen? :?

RC20 intallateurs handleiding ... niemand?



Ik ga toch niet naar mijn installateur moeten bellen en toegeven dat ik het zelf niet opgelost krijg he?

:twisted:



Ghole
 
Lid geworden
29 mrt 2006
Berichten
257
Waarderingsscore
0
Punten
0
aan de zijkant van de thermotaat staat een klein knopje. indrukken en aan de knop draaien da's alles gewoon de handleiding lezen!!!



ps: wij hebben ook de ganse tijd zitten sukkelen (zelf alles gedaan en vergeten 1 kabel aan te sluiten, daarna alles in orde)
 
Lid geworden
11 jun 2006
Berichten
635
Waarderingsscore
0
Punten
0
Idd dat kleine knopje indrukken met iets fijns en door draaien aan de knop adres geven.



Ook voorgehad, kreeg ineens die A18 door bakje er eens af te nemen en terug op te zetten.
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan