• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Brotje WGB-K EVO 28 I - opentherm thermostaat aansluiten (Honeywell t6)

Lid geworden
5 nov 2020
Waarderingsscore
1
Punten
3
Hallo

Ik heb een Brotje WGB-K EVO 28 I ketel hangen met een temperatuurvoeler. Omdat ik dit systeem echt niet handig vond wil ik een honeywell T6 aansluiten op deze ketel. Ik las dat de temperatuurvoeler niet met opentherm of aan/uit werkt. Nu zag ik in de handleiding dat je de thermostaat moet verbinden op de OT klemmen maar ik vroeg me af zijn er nog instellingen die ik moet toepassen op de ketel?

Ik heb wel een uitleg gevonden maar ben niet zeker als dit klopt: """
Now if you still want to add a Nest thermostat you need to connect it to the input "Raumthermostat HK1". Which input that is can be configured (input H1/H4/H5, parameter 5950/5970/5977) so you need to check/configure it. Then you need configure it to actually react to that input (parameter 744, 1044, 1344) and you also need to set the "Vorlaufsollw Raumthermostat HK1" (temperature set point, parameter 742, 1042, 1342) to the temperature the boiler should aim for when there is a request.
"""

Blijf op de hoogte. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Bovenaan