• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Bouwonderneming/aannemer regio Wachtebeke-Zelzate

Lid geworden
30 sep 2019
Waarderingsscore
1
Punten
18
Beste,

Volgens mij 1 van de belangrijkste aspecten in de bouw is het vinden van een goede aannemer. Eventueel aanraden van een totaalaanemer mag ook.
Er zijn wel wat eerdere topics hierover gemaakt, maar meestal maar met 1 of 2 antwoorden en soms al hele tijd terug. Zonder echt veel feedback.
Ikzelf heb een architecte en zal natuurlijk daar ook horen naar haar ervaringen, maar wil toch graag van jullie horen als er echt aanraders zijn waar jullie ervaring mee hebben?
Ik zoek iemand die goed werk levert, maar vooral ook betrouwbaar en communicatief kan zijn. Prijs kwaliteit zullen we het maar noemen :)
Dit mag in de ruime omgeving van Wachtbeke zijn, dus Oost- en West-Vlaanderen.
Schrijf gerust ruim jullie ervaringen hieronder neer.
Ook slechte ervaringen in die regio zijn zeker welkom, dan wel via pb.
Velen malen dank!

Lid geworden
30 sep 2019
Waarderingsscore
1
Punten
18
Niemand van in de ruimte omgevering die hier een ervaring kan neerschrijven?

In mijn ogen de belangrijkste en duurste fase van de bouw, en toch telkens heel weinig ervaringen te vinden.

Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.

Onderwerp
Aangemaakt door
Laatste reactie
Reacties
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan