• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Bouwinfo zoekt versterking voor onze nieuwe site...

c00kie

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
22 mrt 2006
Waarderingsscore
2.174
Punten
113
Hey allen die hier eens komen lezen,

de ene weet het, de andere niet, maar volgend jaar zit bouwinfo in een volledig nieuw kleedje. Voor de nieuwe site, zijn wij op zoek naar een aantal personen die af en toe eens in de pen willen kruipen om een artikeltje te schrijven.

Voel je je geroepen, stuur een mailtje naar info at bouwinfo punt be voor meer informatie...

Greetz,

ikke

Lid geworden
19 feb 2007
Waarderingsscore
2
Punten
0
Misschien domme vraag, maar dat artikeltje, moet dat dan altijd bouw-gerelateerd zijn?

c00kie

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
22 mrt 2006
Waarderingsscore
2.174
Punten
113
om te zeveren hebben we het forum hé :).

soit, dit terzijde :).

Bouwen is een maar groot begrip hé. De artikeltjes moeten gaan over iets wat te maken heeft met bouwen / verbouwen / huizen / tuinen / bomen / beesten in den hof... Dit kan een onderwerp zijn op eigen initiatief of op basis van door ons doorgegeven onderwerpen, hetgeen je zelf verkiest natuurlijk.

als het onderwerp past binnen het huidige forum, dan zal het ook wel passen op het artikelgedeelte.

macfall

Zeer Actief lid
Lid geworden
13 dec 2008
Waarderingsscore
0
Punten
36
wa schuift dat :p :p

Is er al een datum wanneer de nieuwe versie van de site online zal zijn (januari 2012 of eerder december 2012 :)

Veel succes alvast.

Milo72

Zeer Actief lid
Lid geworden
17 jun 2009
Waarderingsscore
0
Punten
36
Ik wil gerust wel eens in de pen kruipen. Of ik zoveel zinnigs te vertellen heb, da's dan weer een ander paar mouwen :D

Ik wil ook gerust mijn kennis van de Nederlandse taal aanwenden voor nalezen / corrigeren / ...

of ghostwriter spelen, of ...

c00kie

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
22 mrt 2006
Waarderingsscore
2.174
Punten
113
macfall wrote:
wa schuift dat :p :p

Is er al een datum wanneer de nieuwe versie van de site online zal zijn (januari 2012 of eerder december 2012 :)

Veel succes alvast.

ne kus van de juffrouw, en een bank vooruit :).

nieuwe versie eind december 2011 of 2 of 3 januari 2012. We zijn bijna klaar, dus de testen kunnen beginnen

hoow wrote:
een soort blog dus...?

nee, nie echt. Ik wil eigen inhoud op bouwinfo krijgen, dus eigenlijk het juiste antwoord uit een topic filteren, en daar dan iets rond schrijven.

masjienist

Zeer Actief lid
Lid geworden
22 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
36
Ik wil wel meehelpen waar en wanneer ik kan maar "ic cann nyt goet scrivn"... :oops:

c00kie

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
22 mrt 2006
Waarderingsscore
2.174
Punten
113
als het te begrijpen valt, zal mijn eindredactie er wel een leesbare tekst van kunnen maken :).

stefan

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
10 mrt 2006
Waarderingsscore
2.250
Punten
113
Bart Aertgeerts wrote:
Ik wil wel meehelpen waar en wanneer ik kan maar "ic cann nyt goet scrivn"... :oops:

+1

Lid geworden
11 feb 2011
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik heb niet zoveel nuttigs te vertellen (haha :p), maar ben wel goed in spelling en dergelijke, dus ik wil eventueel graag teksten nalezen!

c00kie

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
22 mrt 2006
Waarderingsscore
2.174
Punten
113
tekstrevisor heb ik hier in huis :), dus dat gaan we zelf doen... Ik ga zelf ook een deel van de teksten schrijven, maar ik kan het niet alleen... Dus daarom dat er versterking gezocht wordt hé :).

c00kie

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
22 mrt 2006
Waarderingsscore
2.174
Punten
113
Als er nog liefhebbers zijn om te schrijven... be my guest :)

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Waarderingsscore
6.151
Punten
113
Oke, ik wil wel af en toe in mijn pen of achter mijn toetsenbord kruipen.

Maar dan is de vraag over wat?

bomen? groen? blauwe steen? houten terras? Hoe begin je aan je tuin? Hoe krijg je de mollen weg? ....

En daar val ik, welk onderwerp aansnijden?

Soms is het gemakkelijker om op een vraag van een TS verder te bomen, waar dan - hopelijk- nieuwe inzichten of andere stellingen naar voren komen.

zal het eens laten sudderen voor een paar nachten

luk

Lid geworden
19 feb 2007
Waarderingsscore
2
Punten
0
lukanar wrote:
Oke, ik wil wel af en toe in mijn pen of achter mijn toetsenbord kruipen.

Maar dan is de vraag over wat?

bomen? groen? blauwe steen? houten terras? Hoe begin je aan je tuin? Hoe krijg je de mollen weg? ....

En daar val ik, welk onderwerp aansnijden?

Soms is het gemakkelijker om op een vraag van een TS verder te bomen, waar dan - hopelijk- nieuwe inzichten of andere stellingen naar voren komen.

zal het eens laten sudderen voor een paar nachten

luk

Hoe krijg je mollen weg zou ik alvast met veel aandacht lezen!

c00kie

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
22 mrt 2006
Waarderingsscore
2.174
Punten
113
ik bepaal sowieso de onderwerpen zenne. ik ben bezig met een volledige structuur op te zetten, waaronder deze berichten dan kunnen geplaatst worden. Het moet nuttig zijn, ipv zoals alle andere sites : dat topic is hot in de mediawereld :).

Sowieso kan er op elk geschreven artikel gereageerd worden & kan dit artikel bediscussieerd worden. Dus als er topics zijn die héél frequent bekeken worden & waar regelmatig op geantwoord wordt, zullen deze natuurlijk ook gebruikt worden. 't Is nie de bedoeling van die artikels om info uit het forum te trekken, maar eerder om een soort naslagwerk te hebben van wat er interessant is en wat er speelt bij de mensen... Een topic van 150 pagina's gaat niemand lezen, een samenvattend artikel, waar de onzin uitgelaten is en waar enkel de kern van de zaak & het antwoord op de vraag iet of wat uitgebreider gaat terugkomen, is veel interessanter om te lezen, en gaat sneller...

flesjespa

Zeer Actief lid
Lid geworden
5 sep 2006
Waarderingsscore
8
Punten
38
c00kie wrote:
een samenvattend artikel, waar de onzin uitgelaten is en waar enkel de kern van de zaak & het antwoord op de vraag iet of wat uitgebreider gaat terugkomen, is veel interessanter om te lezen, en gaat sneller...

En dan krijgen we topics alla "ik heb dit artikel geleze op BI, maar klopt dit wel?" En dan begint het debat van voren af aan, puur omdat mensen info méér vertrouwen als iemand het copy-paste in een semi-persoonlijke post, dan een steengoed, onpersoonlijk artikel te quoten dat al 5 jaar meegaat. :lol:

flesjespa (vraagt zich af of iemand deze post vertrouwt)

jandc

Zeer Actief lid
Lid geworden
11 mrt 2006
Waarderingsscore
2
Punten
38
flesjespa wrote:
c00kie wrote:
een samenvattend artikel, waar de onzin uitgelaten is en waar enkel de kern van de zaak & het antwoord op de vraag iet of wat uitgebreider gaat terugkomen, is veel interessanter om te lezen, en gaat sneller...

En dan krijgen we topics alla "ik heb dit artikel geleze op BI, maar klopt dit wel?" En dan begint het debat van voren af aan, puur omdat mensen info méér vertrouwen als iemand het copy-paste in een semi-persoonlijke post, dan een steengoed, onpersoonlijk artikel te quoten dat al 5 jaar meegaat. :lol:

flesjespa (vraagt zich af of iemand deze post vertrouwt)

pfff, het debat begint toch van voor af aan omdat mensen altijd denken dat hun situatie zodanig anders is dat het gehele verhaal opnieuw moet verteld worden (om tot dezelfde conclusies te komen).

c00kie

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
22 mrt 2006
Waarderingsscore
2.174
Punten
113
lol. sceptische mensen allemaal :D

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief