het is voor mensen die verantwoordelijk zijn altijd moeilijk om goede beslissingen te nemen :
je hebt mensen die goed met een PC overweg kunnen en mensen die met een PC overweg kunnen.
De eerste zal gans zijn PC zonder problemen kunnen herinstalleren, weten waa rhij onfo kan vinden op internet ove riets en hoe dat te doen, de tweede weetj uist hoe hij de PC opzet en kan surfen, maar vraag hem/haar niet om een bepaald iets op te zoeken op internet.
Vervolgens heb je ook nog het type : ik ken er niet veel van maar wel het leren en het type : ik ken er niet veel van en wil er niets over bijleren, een ander zal de oplossing wel zoeken/geven.
Wij als mods kijken dikwijls ook wel eens eerst naar de andere posts van die persoon om te zien of hij/zij ook effectief moeite doet om zelf iets te zoeken of niet, en als dat niet zo is, dan is bij ons ook de neiging om een slotje te zetten ook nogal groter dan wanneer het iemand is die zelf al regelmatig andere gebruikers verder geholpen heeft en dingne opgezocht heeft.
Uiteindelijk wil ik daar nog aan toevoegen dat op elk forum andere regels zijn. Dus het ene forum met het andere vergelijken is zobiezo appelen met peren vergelijken. Op sommige game forums mag het er bijna in het belachelijke aan toe gaan voor er een slotje opkomt, hier proberen we het nog een beetje normaal te houden ( op off topic na

).
Tevens is feedback van de gewone gebruiker ook altijd welkom.
Wij weten niet altijd direct wat jullie als gebruiker als een nadeel ervaren in gebruik ofzo van het forum. Als je dat laat weten, kunnen we kijken wat daar aan te doen. Oa de vernieuwde structuur en onderverdeling van het forum is al een hele verbetering. Maar geef ons ook even de tijd om dit voor elkaar te krijgen. Gans dit forum wordt gedraaid op vrijwillige basis, door mensen die ook allemaal aan het bouwen zijn, die werken overdag ( en het forum proberen in het oog te houden ) en een gezin/huishouden hebben.
Dus heb ook een beetje begrip.
Staat het je niet aan, pech, ga dan elders als je denkt daar beter af te zijn. Maar begin geen appelen met peren te vergelijken, dit forum is niet een ander forum, dit is bouwinfo.be