Bouwinfo steekt in zijn nieuw kleedje

c00kie

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
22 mrt 2006
Waarderingsscore
3.618
Punten
113
Voila,

het is zo ver. De nieuwe site is live, het nieuwe forum is live. Het is een beetje wennen, aanpassen voor iedereen, en hoogst waarschijnlijk zullen er hier en daar nog wat foutjes in de site zitten.

Vind je een fout : stuur dan een mailtje naar nieuwesite [at] bouwinfo [punt] be .

Vind je iets niet terug, of weet je niet hoe je iets moet doen, stel die vraag dan in het vragentopicje dat voor de nieuwe site is opgestart.

Wil je gewoon effe snel iets melden kan dat natuurlijk ook altijd op onze chatbox : http://bouwinfo.webchat.be .

Ik hoop dat jullie allemaal veel plezier gaan beleven aan de vernieuwde bouwinfo!!!

Groetjes,

c00kie

Anders, maar we worden dat wel gewoon zeker? 't Lijkt op het eerste zicht toch te marcheren. Alleen de boodschap na het inloggen klopt nog niet. Je krijgt de zin 'je bent nu ingelogd met username... ' ofzoiets en dan volgt er "bbuser%£" ofzoiets in plaats van mijn naam.

mogelijkheden genoeg precies in reply zone:mrgreen:

Ziezo, weer netjes ingelogd geraakt :) :cool:

mini bugje:

na inloggen, in het splatscreen dat tusseninkomt staat niet "uw bent ingelogd als blablabla" maar "u bent ingelogd als $variabele"

voor de rest: schoon marchandize

Waar kan ik hier bijlessen volgen!

't Is een verbetering, sowieso!:cool::sad:

Ik peins dat de klok van de server niet juist staat ... bij mij is het hier nu 15:36

En volgens de server 13:41 ...

leuke editor bij het reageren

hopelijk houdt iedereen het sober & leesbaar

;-)

Proficiat met de vernieuwde site!

Vraagje: ik had (ten tijde van de vorige website) enkele onderwerpen "gebladwijzerd". Kan ik deze nog terugvinden?

Bedankt!

awel, die bladwijzers, ik heb da nooit gebruikt, maar die zijn blijkbaar allemaal weg :(. Zal eens zien of ide op één of andere manier terug te vinden zijn!

Mission accomplished, job well done!

Het is even aanpassen, maar even een inhaalbeweging qua opzoekwerk en dat komt goed :p

Propere dinges!

De afbeeldingen bij users, komen die nog terug?

3ss;1692068 wrote:
Propere dinges!

De afbeeldingen bij users, komen die nog terug?

Ik hoop van wel, dat was duidelijk wie de post gedaan heeft :)

vraag ivm avatars doorgespeeld!

@cookie: merci om dat van die bladwijzers eens te bekijken :) zou me heel wat zoekwerk besparen ;)

Veel beter dan dat van S****o E**a :)

Aan iedereen die keihard gewerkt heeft aan deze site, proficiat !!!

en cookie je verdient een dikke, grote, reusachtige pluim voor alle werk dat jij verzet.

en thanks voor de mooie kleur:D

luk

Klein opmerkingske :

Als je over de RSS-knop gaat komt er iets van "op deze RRS-feed abonneren ofzo". Moet "RSS" zijn eh ...

Voor de rest : site is effe wennen, maar wel in frisse kleuren enzo, like it.

Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.

Subject
Aangemaakt door
Laatste reactie
Comments
Blijf op de hoogte. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Terug
Bovenaan