• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Bouwforum Café: De dolle b(r)ouwers

Lid geworden
27 sep 2006
Berichten
11.646
Waarderingsscore
1
Punten
0
Voila, hier is het bouwforum café. Iedereen die na een heftige discussie een pint wil drinken met zijn "discussietegenstander" kan hier terecht.



Dit is niet de plaats om gesloten topics opnieuw op te rakelen, tenzij je er plezante zatte praat wil over verkopen.



Bij deze: Dieke: pintje?
 
Lid geworden
2 aug 2006
Berichten
3.635
Waarderingsscore
0
Punten
0
Starshine wrote:
Voor mij een pompelmoessapje graag, en geeft de rest ook iets. Aangezien hier toch niemand is. 8)



*Zet zich aan de toog met een kleurenwaaier om een kleurke te kiezen voor de trap en voor de slaapkamer*



slaapkamer verft ge toch niet? daar zet ge toch spiegels?



niet dan? :lol:
 

Milo72

Zeer Actief lid
Lid geworden
17 jun 2009
Berichten
2.719
Waarderingsscore
0
Punten
36
bvanwese wrote:
Starshine wrote:
Voor mij een pompelmoessapje graag, en geeft de rest ook iets. Aangezien hier toch niemand is. 8)



*Zet zich aan de toog met een kleurenwaaier om een kleurke te kiezen voor de trap en voor de slaapkamer*



slaapkamer verft ge toch niet? daar zet ge toch spiegels?



niet dan? :lol:



Haha :)



*schenkt Sterreken een pompelmoessapje, pakt zelf een porto'ke, en gaat mee aan den toog zitten*



Ooh, da fluo roze, is da niks voor je slaapkamer ? :)
 
Lid geworden
11 mrt 2006
Berichten
6.938
Waarderingsscore
3
Punten
0
bvanwese wrote:
Starshine wrote:
Voor mij een pompelmoessapje graag, en geeft de rest ook iets. Aangezien hier toch niemand is. 8)



*Zet zich aan de toog met een kleurenwaaier om een kleurke te kiezen voor de trap en voor de slaapkamer*



slaapkamer verft ge toch niet? daar zet ge toch spiegels?



niet dan? :lol:



als je narcistisch ingesteld wel ja, dan kun je jezelf uren bewonderen :?
 
Lid geworden
8 feb 2010
Berichten
200
Waarderingsscore
0
Punten
0
Haha, niemand in het café denk je?

Hierzie, tijd voor een Palm!



En welke kleur mijn slaapkamer heeft interesseert mij niet, ik slaap met mijn ogen dicht :D
 

Milo72

Zeer Actief lid
Lid geworden
17 jun 2009
Berichten
2.719
Waarderingsscore
0
Punten
36
SamWitse wrote:
Haha, niemand in het café denk je?

Hierzie, tijd voor een Palm!



En welke kleur mijn slaapkamer heeft interesseert mij niet, ik slaap met mijn ogen dicht :D



Als ik zou wakker worden in een kamer die fel oranje met paarse bollen geschilderd is, zou'k toch met verkeerde been uit bed stappen denk ik :)



*zet ondertss koffie voor de laat-opstaanders, en zet een aperitiefke klaar voor de vroege-beginners, en gooit een portie garnaalballekes in't frietvet voor bij den aperitief*
 
Lid geworden
25 mei 2006
Berichten
815
Waarderingsscore
0
Punten
0
*Valt omver van de rekening van gisteren* Wie heeft hier champagne gedronken op mijn kosten? :|



@b_van_de_rest: Ik heb welgeteld 1 spiegel in mijn huis, ik ben waarschijnlijk een heel atypische vrouw :lol:
 
Lid geworden
2 aug 2006
Berichten
3.635
Waarderingsscore
0
Punten
0
kidcool wrote:
bvanwese wrote:
Starshine wrote:
Voor mij een pompelmoessapje graag, en geeft de rest ook iets. Aangezien hier toch niemand is. 8)



*Zet zich aan de toog met een kleurenwaaier om een kleurke te kiezen voor de trap en voor de slaapkamer*



slaapkamer verft ge toch niet? daar zet ge toch spiegels?



niet dan? :lol:



als je narcistisch ingesteld wel ja, dan kun je jezelf uren bewonderen :?





ma nee, da's om het zonlicht efficiënt te benutten, of wat dacht je dan? 8)
 
Lid geworden
2 aug 2006
Berichten
3.635
Waarderingsscore
0
Punten
0
Starshine wrote:
Ik heb graag dat het donker is als ik moet/mag gaan slapen :D



Als ik ga slapen, is er geen zon meer hé.



En zeg nu niet dat je de sterren niet graag ziet schijnen hé
 
Lid geworden
8 feb 2010
Berichten
200
Waarderingsscore
0
Punten
0
Starshine wrote:
Ik heb graag dat het donker is als ik moet/mag gaan slapen :D

Metsel je raam toe, of doe je ogen dicht, en vergeet niet een kapotte lamp in je luster te steken.



Tijd voor een Palmke...
 

Milo72

Zeer Actief lid
Lid geworden
17 jun 2009
Berichten
2.719
Waarderingsscore
0
Punten
36
bvanwese wrote:
SamWitse wrote:
Tijd voor een Palmke...

nee, merci, gisteren ligt nog op m'n maag...



ne ijs, en ijskoude cola liever :)



Voila, nu weet je direct wie op jouw rekening gezopen heeft, Sterreke :)



*schenkt SamWitse een palmke, bvanwhatever een ijskoude cola, en pakt zelf een pintje*



Starshine nog'n pompelmoessapke ?
 
Lid geworden
25 mei 2006
Berichten
815
Waarderingsscore
0
Punten
0
Aha! Maar god, de duivel, en andere rare - al dan niet fictieve - wezens straffen onmiddelijk! :p



Een plat waterke is goed, merci.
 
Lid geworden
2 aug 2006
Berichten
3.635
Waarderingsscore
0
Punten
0
Starshine wrote:
Aha! Maar god, de duivel, en andere rare - al dan niet fictieve - wezens straffen onmiddelijk! :p



in mijn geval, 't manneke met de houten hamer, amai
 

Milo72

Zeer Actief lid
Lid geworden
17 jun 2009
Berichten
2.719
Waarderingsscore
0
Punten
36
Ik heb daarnet moeten uitleggen dat het de normaalste zaak van de wereld is om op 1 januari eerst in ochtend-,bad- of kamerjas naar het nieuwjaarsconcert te luisteren/kijken, vervolgens naar het schansspringen in Gailischparchendingske kijken, en vervolgens de kater van oudejaarsavond bestrijden met meer drank ...



(en dus daarom verlof moet nemen op 2 januari ;-))



*schenkt ze nog ne keer vol*
 
Lid geworden
3 nov 2009
Berichten
2.030
Waarderingsscore
1
Punten
0
*komt goedgemutst café binnen*



haha uitstel voor indienen aangifte belastingen tot 30 november. Dank u Didier, zo kunnen we dit weekend onze oprit aanpakken ipv te werken achter onze pc.



*bestelt een koffieke met iets goed bij (verrassing van het huis) en biedt de patron ook iets aan*
 

Milo72

Zeer Actief lid
Lid geworden
17 jun 2009
Berichten
2.719
Waarderingsscore
0
Punten
36
Bart G wrote:
*komt goedgemutst café binnen*



haha uitstel voor indienen aangifte belastingen tot 30 november. Dank u Didier, zo kunnen we dit weekend onze oprit aanpakken ipv te werken achter onze pc.



*bestelt een koffieke met iets goed bij (verrassing van het huis) en biedt de patron ook iets aan*



Jamaar jamaar, Bart, ge kent het spreekwoord he ... (met belerend vingertje) "Stel niet uit tot morgen .... waar ook overmorgen nog tijd voor is" :D



*schenkt koffie'tje, met praline'ke, stukje cake en een dreupelke naar keuze*



allee, sympathiek, iemand die aan de patron denkt :D *kijkt es op't uurwerk ... twijfelt efkes ... en pakt dan maar een porto'ke*



En een muziekske ... 't is hier al es gepasseerd, maar het blijft ZO een leuk, aanstekelijk, happy nummerke, da'k het nog es op den jukebox ga gooien se ;-) (enige nadeel: 't blijft wat hangen ...)



http://www.youtube.com/watch?v=i0D7g3pMEkU



tis vrijdag !
 
Lid geworden
2 aug 2006
Berichten
3.635
Waarderingsscore
0
Punten
0
Milo72 wrote:
Bart G wrote:
*komt goedgemutst café binnen*



haha uitstel voor indienen aangifte belastingen tot 30 november. Dank u Didier, zo kunnen we dit weekend onze oprit aanpakken ipv te werken achter onze pc.



*bestelt een koffieke met iets goed bij (verrassing van het huis) en biedt de patron ook iets aan*



Jamaar jamaar, Bart, ge kent het spreekwoord he ... (met belerend vingertje) "Stel niet uit tot morgen .... waar ook overmorgen nog tijd voor is" :D



Als vandaag alles is gedaan, heeft morgen geen reden meer te bestaan...
 
Lid geworden
8 feb 2010
Berichten
200
Waarderingsscore
0
Punten
0
bvanwese wrote:
Als vandaag alles is gedaan, heeft morgen geen reden meer te bestaan...

Mijn Palmke is nog niet besteld, maar dat ga ik toch niet uitstellen tot morgen hoor, ook niet tot en met morgen. :wink:
 

Milo72

Zeer Actief lid
Lid geworden
17 jun 2009
Berichten
2.719
Waarderingsscore
0
Punten
36
*tapt een palmke voor Sam*

ierse doarse :)



*tapt zichzelf 'n pintje* tis nog altijd vrijdag he :)
 

Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.

Onderwerp
Aangemaakt door
Laatste reactie
Reacties
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan