Wij hebben ook getekend bij Standing Construct. Onze bouw start binnen enkele weken.
Voor dat wij getekend hebben, hebben we ook vergeleken tussen SOD's. 2 SOD's vielen al na het 1e gesprek af omdat het menselijk niet ok zat en persoonlijk ga ik niet zo'n project aan met iemand waar wij geen goed gevoel bij hebben, wat de prijs ook zou kunnen zijn. Van de drie SOD's was standing niet de goedkoopste maar ook niet de duurste én hadden wij met hen op persoonlijk vlak ook het beste gevoel (onze contactpersoon is Ludwig). Ook de architect toonde met zijn plan dat hij in vergelijking tot de andere het best naar ons geluisterd had.
We hebben ook kennissen die met hen gebouwd hebben en die zeer tevreden waren. Het voordeel was bovendien dat er héél veel vrijheid is of we de keuken/badkamer/etc. al dan niet met hen (hun partners) nemen of erbuiten. Er werd ook steeds zeer transparant meegedeeld wat dit voor de prijs betekende. Het was dan ook eigenlijk geen moeilijke keuze om voor hen te kiezen.
Is altijd alles even vlot verlopen van ons eerste contact tot heden? Een 'pietje precies' zou neen zeggen maar wel het voornaamste.Ik ben ook zelfstandige en hoezeer ik soms mijn best doe, soms gaat er even iets mis maar heeft dit niet per sé een invloed op het eindproduct. Wat vooral belangrijk is als het even niet zo vlot verloopt, dan men dat zelf beseft en dat was steeds het geval.Mensen moeten ook niet vergeten dat die mensen ( geld voor elke SOD) vanaf het 1e contact tot je tekende in principe alles gratis doen want je kan dan nog altijd terug. Alles indachtzaam is alles correct verlopen zoals ik op voorhand gedacht had dat het zou verlopen (je moet steeds realistisch blijven). Op al onze vragen/aanpassingen is steeds correct geantwoord ( wij hebben wel wat vragen/aanpassingen gevraagd maar nooit had ik het gevoel dat het 'te veel' was, hoewel ik dat persoonlijk wel van ons soms dacht). Los daarvan zijn het voor ons zeer fijne mensen om mee samen te werken (qua persoon) wat persoonlijk voor zeer veel rust brengt bij zo'n groot project. Mijn ervaring was ook steeds dat als jij jezelf redelijk opstelt, Standing dit ook doet.
Voorlopig zijn we dus tevreden. Het zal 'zeer tevreden' worden als alles met de bouw ook goed verloopt maar ik verwacht geen grote problemen afgaande op mijn contacten met hen het voorbije 1,5 jaar. Zou ik hen aanraden? Op dit ogenblik : ja. Ik denk dat het een héél goed kwalitatieve mix is van prijs - kwaliteit - begeleiding - plan - mogelijkheden en (menselijke) begeleiding. Maar doe vooral je eigen onderzoek, vergelijk en ga niet over 1 nacht ijs.
Wie vragen heeft over Standing, mag mij steeds een berichtje sturen. Ook eens komen kijken kan (Vlaams-Brabant) maar de bouw moet wel nog starten

.
Groetjes