• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Bouwervaringen met Standing Construct, Stessens of AVL Woningbouw

Lid geworden
1 aug 2017
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Punten
0
Beste forumbezoekers, 

Wij willen erg binnenkort gaan bouwen met een sleutel op de deur en ons lijken Standing Construct,  Stessens en AVL wel redelijk betrouwbare sleutel op de deur firma's.

We vinden niet super veel er over terug en zijn daarom wel benieuwd naar ervaringen van mensen?
Zaken waar we eventueel op moeten letten positief en negatief?
Want ook als we weten dat mensen tevreden zijn helpt het ons natuurlijk om een keuze te maken.
Alvast bedankt voor de reacties.

 
 

minoeske

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
23 dec 2012
Berichten
3.015
Waarderingsscore
1.932
Punten
113
Couldn't agree more. Er zal nog steeds wel wat kaf tussen het koren zitten, maar als ik sommigen hun reacties lees... Het klassieke 'SoD-verhaal' van een huisje uit de cataloog kiezen en voor de rest is er amper wat mogelijk of het moet buitensporig extra kosten is bij verschillende SoD's niet meer van deze tijd hoor. Gewoon ogen open doen, zelf wat research doen, vragen stellen en niet zomaar voor de goedkoopste gaan.
Afin, misschien klap ik over een aantal maanden ook wel anders maar ik ken toch ook genoeg mensen die met losse aannemers en architect hebben gewerkt die achteraf een hoop miserie hebben gehad (soms met verschillende aannemers op enen bouw).
Beste, ge moest eens weten..............
Weet je wat : wacht nog een paar jaar, dan ben ik op pensioen en ga ik misschien een boek (laten)schrijven.
Het wordt zeker en vast een bestseller.
Maar omgekeerd is dat toch even goed? Het aantal bricoleurs die wij zijn tegengekomen die zichzelf verkopen als 'vakman' is afschuwelijk. Mond-aan-mond reclame lijkt nog het beste te zijn en dan hopen dat jij niet het pechgeval van dienst bent.

Anders maken we er samen een reeks van :). Conclusie is denk ik dat er overal kaf bij het koren zit.
Misschien kunnen we Lukanar er ook nog bijvragen, die zal ook wel nog het een en ander kunnen vertellen die relevant kan zijn
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan