Bouwavontuur Stekke

Lid geworden
11 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
!! Update 08/12/07 !!

De houten scheidingswand in mdf tussen keuken en eetkamer is volledig afgewerkt en geverd.

De luifel boven het kookeiland met daarin de dampkap is klaar 8) en moet nu nog een likje verf krijgen en een paar lampjes.

De 2 bordestrappen zijn deze week ook geïnstalleerd en na veel zweten en zwoegen heeft Inolux weer een perfect staaltje laten zien! :D Het resultaat mag er wezen.

Nu nog een week wachten voor de binnendeuren en dan is het afronden geblazen en hopelijk verhuizen begin januari! :D

Lid geworden
12 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
ik hoop dat uw trappen beter gemaakt zijn dan bij mijn zus. daar zijn ze ze mogen komen halen en helemaal opnieuw beginnen omdat ze te hard doorbogen. kon geen kwaad (technisch) maar zo lawaaiierig. ik heb wel de indruk dat uw profiel zwaarder is dan bij hen het geval was. nu is het daar trouwens ook in orde gekomen.

Lid geworden
11 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
!! Update 17/02/08 !!

Na 3 jaar van plannen, keuzes maken en hard labeur ben ik gisteren eindelijk kunnen verhuizen in mijn droomwoning en kan nu het genieten beginnen. 8)

De komende tijd zullen er niet al te veel update's komen aangezien het nu eerst wat bekomen is van heel het bouwproject.

Dat neemt zeker niet weg dat er niets meer te doen is hoor :lol: maar Rome is ook niet in 1 dag gebouwd hé!

Lid geworden
11 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
mezza wrote:
mezza wrote:
mooi bed!

waar gehaald? :)

het lijkt op een ikea bed reeks malm,

maar ben niet 100% zeker :wink:

Het is idd een IKEA bed van de MALM-reeks en dit in eik kleur maar wel combineerd met het hoofdeinde waar kastjes in zitten verwerkt.

Op termijn verhuist de slaapkamer toch nog en daar komt dan een bed op maat maar dat is pas voor binnen een paar jaar.

Lid geworden
12 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ziet er bijzonder mooi uit Stekke!

Proficiat met jullie nieuwe thuis!

Lid geworden
11 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Raf Van Laere wrote:
Ziet er bijzonder mooi uit Stekke!

Proficiat met jullie nieuwe thuis!

Dankjewel Raf al is het niet "onze" woning maar zoals bij jou "mijn" woning :?

En eerlijk toegegeven tijdens zo'n bouwproces stond mijn hoofd niet op de jacht naar ...

dragonfly

Zeer Actief lid
Lid geworden
5 jul 2007
Waarderingsscore
1
Punten
38
Stekke wrote:
En eerlijk toegegeven tijdens zo'n bouwproces stond mijn hoofd niet op de jacht naar ...

hehe I know the feeling, m'n hoofd staat nu ook wel op andere dingen :)

Mooi huis dus goed gedaan!!!

Bovenaan