Bosch CT200 probleem

Lid geworden
21 sep 2021
Waarderingsscore
1
Punten
1
Hallo allemaal,
Ik heb sinds een paar weken een Bosch 7000iw en een CT200 in huis gehaald tot gisteren geen probleem, alles werkte perfect zowel manueel als via smartphone.
Vandaag opeens het "wereldbol" icoontje met rode streep erdoor, dus geen netwerk...
Alles gereset en nagezien wifi is perfect en router staat er slechts 4 m van de CT200
Dan op hun website gekeken op mijn account van Easycontrol, CT200 offline..
Ja ok dan hard reset van de CT200 alles terug in gesteld, na ettelijke pogingen terug online oef , neen was maar even , om de paar minuten gaat hij ofline.. maar in het log van mijn router is hij wel online.. server 500 probleemke krijg ik ook al een paar maal bij het proberen van hun website "ginder".
Bosch hier gebeld mensen konden me ook niet verder helpen, die hebben zelfs geen contact gegevens van de fabrikant. ( stomme CT200 is in China gemaakt)
Het zou me niet verwonderen dat die server daar ook staat.
Heeft iemand het ook al meegemaakt of heeft iemand een oplossing?
Het netwerk hier is ok daar ben ik zeker van anders zouden de 14 andere dingen hier op het netwerk ook niet functioneren zoals het moet

tumkie

Zeer Actief lid
Lid geworden
9 okt 2007
Waarderingsscore
102
Punten
43
Server staat in Duitsland … en nee die wordt niet in China gemaakt . Verwijder de cookies eens op je gsm .
probeer eens harde reset te doen met paperclip aan het gaatje in de zijkant . App verwijderen en even nieuw Bosch-account aanmaken eventueel

jvd30

Gewaardeerd lid
Lid geworden
22 okt 2007
Waarderingsscore
149
Punten
63
Nog in garantie? Probleem voor bosh zou ik zeggen. Leuk al die online zaken. Vorige week op laddertje staan balanceren met paperclip om Renson te resetten, app van zonnepanelen geherinstallleerd en zondagvoormiddag gespendeerd om airpods aan pc te koppelen

Lid geworden
21 sep 2021
Waarderingsscore
1
Punten
1
Hallo,
Bedankt voor uw reactie, die hard reset heb ik 2x gedaan, een keer maakte hij verbinding, en viel na een 30 sec weer uit na enkele minuten maakte hij weer zelf verbinding voor even, toen was de website van bosch easycontrol ook even niet bereikbaar ( de rest van het internet werkte toen wel perfect) app ook opnieuw geinstalleerd geen effect.
Het spel wordt gemaakt in Portugal staat op de doos, maar de barcode begint met 405 dus Duitsland, mag ook niet dacht ik maar ach ja.
Het is maar een twee weken oud dus zeker garantie. We gaan zien , deze avond heeft het twee uur gewerkt en dan weer niets meer.
Wat mij wel opviel is dat het glazen display net onder het ronde display zelf warm wordt, met een laser thermometer gemeten 30 graden ! is dus mooi om een perfecte binnen temperatuur te meten zeker... ik weet niet , maar een keer in garantie vervangen dan de gaat de brol eruit !! ik heb me weer laten vangen .

Lid geworden
21 sep 2021
Waarderingsscore
1
Punten
1
Aan diegene die zich afvragen hoe het gesteld is met de CT200 nu ? wel de dag erna werkte hij volledig zoals in het begin, geen enkel probleem meer met de bediening via smartphone, dus probleem zal niet hier geweest zijn maar bij de server ... denk ik.
Opgelost voor mij.
Bedankt

Bovenaan