• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Bosch airco - een goed idee ?

Lid geworden
25 apr 2014
Waarderingsscore
3
Punten
3
Ik ben aan het kijken om zelf airco te gaan installeren.

Ik heb via Solyd een offerte gevraagd en zij werken met Bosch als merk.

Nu vroeg ik me af of iemand ervaring had met aircotoestellen van Bosch en of dit aan te raden valt of net af te raden.

De prijs is namelijk wel een stuk goedkoper dan bv. LG,...

Ik overweeg een split airco systeem met 1 buitenunit en 5 binnen units. (4*2kW en 1*5kW). Twee van de 2kW binnen units zouden ook gebruikt worden om te verwarmen)

Alle input is welkom.

Alvast bedankt!

Aub :cool:

Nu enige tijd in gebruik, voornamelijk als koeling, en geen problemen mee gehad.

Ik ben aan het kijken om zelf airco te gaan installeren.

Ik heb via Solyd een offerte gevraagd en zij werken met Bosch als merk.

Nu vroeg ik me af of iemand ervaring had met aircotoestellen van Bosch en of dit aan te raden valt of net af te raden.

De prijs is namelijk wel een stuk goedkoper dan bv. LG,...

Ik overweeg een split airco systeem met 1 buitenunit en 5 binnen units. (4*2kW en 1*5kW). Twee van de 2kW binnen units zouden ook gebruikt worden om te verwarmen)

Alle input is welkom.

Alvast bedankt!
Persoonlijk zou ik steeds Fujitsu/General, Mitsubishi of Daikin kiezen. Maar dat wil niet zeggen dat Bosh niet goed zou zijn.
Maar ik zou wel even rondvragen naar prijzen. Een eerdere post hier enkele weken geleden van iemand die een offerte had van een DHZ firma, kwam duurder uit dan een van een beter merk te laten installeren door een firma.
Laatste maanden echt zeer mooie prijzen zien passeren.

Top-producten … goede keuze met goede service

Maakt bosch ze zelf? Ik dacht dat het Chinese toestellen waren waar ze bosch op plakken. Mijn persoonlijke favoriet is Mitsubishi electric, zeker als je ook wilt verwarmen.

Aan iedereen die hier terrecht komt zou ik adviseren de link die Fuss gedeeld heeft te volgen. Meer kun je onmogelijk terugvinden 🙂.

Ik stuurde hem ook een persoonlijk bericht 2 jaar na zijn installatie en hij is nog steeds tevreden van de installatie en heeft nog geen problemen gehad.

Ik heb dan ook beslist om ook met Bosch te werken.

• Leuk
Waarderingen: Fuss
Maakt bosch ze zelf? Ik dacht dat het Chinese toestellen waren waar ze bosch op plakken. Mijn persoonlijke favoriet is Mitsubishi electric, zeker als je ook wilt verwarmen.
Bosch maakt deze zelf in hun Chinese fabriek

Blijf op de hoogte. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Bovenaan