• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!
  • Vraag hier je gratis tickets voor bis beurs 2024 in gent aan!

Boilers 150 of 200 l voor wandmontage Viesmann of Weishaupt

Lid geworden
4 nov 2006
Waarderingsscore
3
Punten
18
We zijn toe aan de vervanging van onze boiler voor sanitair warm water productie en ketel op mazout. Momenteel is dit een Elco-Klockner wandmodel van 150 liter. Ik heb nu 2 offertes voor mij voor een Weishaupt WAS-150 of WAS-200 of een Viesmann Viteocell-100 150 of 200 liter. Maar klopt het dat dit vloermodellen zijn ? Ik vind er niet direct info over op hun respectievelijke sites. We moeten echt wel een wandmodel hebben aangezien in de nis waar hij komt ook nog een waterontharder zal worden geplaatst ? Graag jullie deskundige feeback.

We zijn toe aan de vervanging van onze boiler voor sanitair warm water productie en ketel op mazout. Momenteel is dit een Elco-Klockner wandmodel van 150 liter. Ik heb nu 2 offertes voor mij voor een Weishaupt WAS-150 of WAS-200 of een Viesmann Viteocell-100 150 of 200 liter. Maar klopt het dat dit vloermodellen zijn ? Ik vind er niet direct info over op hun respectievelijke sites. We moeten echt wel een wandmodel hebben aangezien in de nis waar hij komt ook nog een waterontharder zal worden geplaatst ? Graag jullie deskundige feeback.
Ik heb thuis 2 Viesmann Vitocell 150l staan en dat zijn vloermodellen.

Blijf op de hoogte. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Bovenaan