bijzitter verkiezingen

ads

Lid geworden
3 aug 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
Afgelopen vrijdag brief gekregen dat ik mag gaan bijzitter spelen op de komende verkiezingen.

Wordt in juni 30 jaar en heb het al aan mijn been.

Nog iemand die dit gedaan heeft, of het nu aan zijn been heeft?

Enig voordeel, we wonen in een kleine gemeente (3000 mensen), en ik ken nogal veel volk, dus de kans dat de bijzitters meevallen, en dat ik redelijk wat bekend volk zie kiezen is groot, dus misschien nog beetje fun, alhoewel ik er momenteel totaal geen zin in heb.

Antje

Zeer Actief lid
Lid geworden
21 mrt 2006
Waarderingsscore
35
Punten
48
meeckhaut wrote:
Been there, done that. Het jaar dat je dertig wordt heb je naar 't schijnt prijs. Bij mij klopte dat alvast.

Mijn broer wordt 27 dit jaar en mijn man is dit jaar 26 geworden... En ze hebben het ook allebei zitten. Broer woont al zijn hele leven in de gemeente, man nog maar 5 jaar. Geen van beiden zijn leraar, jurist of ambtenaar... 't Is gewoon een loterij...

Lid geworden
15 apr 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
In elk geval twee vrienden die 1 jaar ouder zijn, en die moesten allebei op hun 30e gaan bijzitten. Heb er nog mee gelachen, en zij toen allebei: "jaja, lacht maar, volgend jaar hebt gij het vlaggen". En ja hoor... Maar zal idd wel niet overal zo wiskundig zijn.

julien

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
12 mrt 2006
Waarderingsscore
462
Punten
83
Ik ben 30 en heb het ook aan mijn been... :?

ads

Lid geworden
3 aug 2008
Waarderingsscore
0
Punten
0
ik ben er ook 30 volgende maand.

Lid geworden
22 okt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
In vele gemeenten worden idd 30 jarigen opgeroepen. Is ook een manier om te voorkomen dat mensen meerdere jaren na elkaar worden genomen.

julien

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
12 mrt 2006
Waarderingsscore
462
Punten
83
Nickie wrote:
*fluistert* 30 en nog niets ontvangen :p

Ik fluisterde dat gisteren ook, tot ik thuis kwam. :?

Lid geworden
29 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
ben ook 30 ook aan mijne rekker! Jieha van 7 tot 15 uur met de duimen zitten draaien had ook wel iets beter kunnen doen maar ja niks aan te doen en we worden gelukkig er toch goed voor betaald :lol: :lol:

TonyWony

Zeer Actief lid
Lid geworden
8 apr 2008
Waarderingsscore
5
Punten
38
ikke8778 wrote:
ben ook 30 ook aan mijne rekker! Jieha van 7 tot 15 uur met de duimen zitten draaien had ook wel iets beter kunnen doen maar ja niks aan te doen en we worden gelukkig er toch goed voor betaald :lol: :lol:

Duimen draaien? Hard werken ja, papierkes aangeven, naampjes op lijsten zoeken, zatlappen ondersteunen om hun id kaart in hunne stinkzak te zoeken en ze naar het stemhokje te begeleiden...

julien

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
12 mrt 2006
Waarderingsscore
462
Punten
83
Ik denk dat er bij ons op papier gestemd wordt. Ik zal dus de vette som van €15.60 mogen ontvangen. :roll:

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan