• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

bijzitter verkiezingen

ads

Lid geworden
3 aug 2008
Berichten
925
Waarderingsscore
1
Punten
0
Afgelopen vrijdag brief gekregen dat ik mag gaan bijzitter spelen op de komende verkiezingen.

Wordt in juni 30 jaar en heb het al aan mijn been.



Nog iemand die dit gedaan heeft, of het nu aan zijn been heeft?



Enig voordeel, we wonen in een kleine gemeente (3000 mensen), en ik ken nogal veel volk, dus de kans dat de bijzitters meevallen, en dat ik redelijk wat bekend volk zie kiezen is groot, dus misschien nog beetje fun, alhoewel ik er momenteel totaal geen zin in heb.
 

TonyWony

Zeer Actief lid
Lid geworden
8 apr 2008
Berichten
4.481
Waarderingsscore
5
Punten
38
Heeft er niemand een stempel met nen freggel erop?
 

Marburg

Zeer gewaardeerd lid
Forumleiding
Lid geworden
13 mrt 2006
Berichten
5.778
Waarderingsscore
541
Punten
113
Lid geworden
2 aug 2007
Berichten
337
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ik mag ook gaan zitten als bijzitter.

Ik woon hier zelfs nog geen jaar. Maar heb de leeftijd er voor en werk in het onderwijs ....

Het is van 7u30 tot 13u ( hier stemmen ze nog met papieren )

Ik mag wel zetelen in het bureau waar heel onze straat komt dat wordt gezellig :D
 

Antje

Zeer Actief lid
Lid geworden
21 mrt 2006
Berichten
9.313
Waarderingsscore
40
Punten
48
Bjorn & Leen wrote:
Ik mag wel zetelen in het bureau waar heel onze straat komt dat wordt gezellig :D

Is dat niet altijd zo dan? Bij mijn broer en man in elk geval wel.
 
Lid geworden
5 feb 2007
Berichten
2.959
Waarderingsscore
0
Punten
0
als we in onzen bouw zitten moet ik gewoon het straat oversteken :lol:



Mijn zus die er al woont zegt dat dat zalig is, gewoon effe kleren aan, straat over, stemmen en terug in de luie zetel :lol:
 

TonyWony

Zeer Actief lid
Lid geworden
8 apr 2008
Berichten
4.481
Waarderingsscore
5
Punten
38
'k moet toch een dikke 400m verder, sjans da we er al om 7h30 moeten zijn, dan is er nog parkeerplaats
 

Antje

Zeer Actief lid
Lid geworden
21 mrt 2006
Berichten
9.313
Waarderingsscore
40
Punten
48
TonyWony wrote:
'k moet toch een dikke 400m verder, sjans da we er al om 7h30 moeten zijn, dan is er nog parkeerplaats

voor uwe fiets? :?
 
Lid geworden
10 mrt 2006
Berichten
4.307
Waarderingsscore
1
Punten
0
TonyWony wrote:
Antje wrote:
TonyWony wrote:
'k moet toch een dikke 400m verder, sjans da we er al om 7h30 moeten zijn, dan is er nog parkeerplaats

voor uwe fiets? :?



Voor mijnen otto tiens



Ik zou wel al goed op tijd komen dan.

Iedere bijzitter gaat zijne auto moeten parkeren rond half acht...voor hetzelfde geld is het eerstvolgende vrije plaatske op 500m van de stemlokalen.
 

Antje

Zeer Actief lid
Lid geworden
21 mrt 2006
Berichten
9.313
Waarderingsscore
40
Punten
48
TonyWony wrote:
Antje wrote:
TonyWony wrote:
'k moet toch een dikke 400m verder, sjans da we er al om 7h30 moeten zijn, dan is er nog parkeerplaats

voor uwe fiets? :?



Voor mijnen otto tiens

:shock: zoude er nie beter blijven slapen dan?

den avond tevoren al afkomen en tentje opslaan voor 't bureau :?
 

TonyWony

Zeer Actief lid
Lid geworden
8 apr 2008
Berichten
4.481
Waarderingsscore
5
Punten
38
:D :D 'k ga te voet zunne, 'k zijn zo gene simpelen die zijnen auto pakt om een straat verder weer uit te stappen 8)
 

Antje

Zeer Actief lid
Lid geworden
21 mrt 2006
Berichten
9.313
Waarderingsscore
40
Punten
48
ik bedenk mij just... de roger, die komt toch echt nie van een normaal famille zenne... allé gisteren die ma met haar rare kuren, en nu zijn zus die hele dagen naakt in hare luie stoel hangt... :?
 
Lid geworden
5 feb 2007
Berichten
2.959
Waarderingsscore
0
Punten
0
Antje wrote:
ik bedenk mij just... de roger, die komt toch echt nie van een normaal famille zenne... allé gisteren die ma met haar rare kuren, en nu zijn zus die hele dagen naakt in hare luie stoel hangt... :?



eila, mijn familie ni beledigen hé :lol:
 

tilt!

Zeer Actief lid
Lid geworden
2 jun 2006
Berichten
5.534
Waarderingsscore
8
Punten
38
Antje wrote:
ik bedenk mij just... de roger, die komt toch echt nie van een normaal famille zenne... allé gisteren die ma met haar rare kuren, en nu zijn zus die hele dagen naakt in hare luie stoel hangt... :?



Zolang die zetel niet voor de venster staat met aldaar een rode TL lamp erboven ... :oops: :p
 

TonyWony

Zeer Actief lid
Lid geworden
8 apr 2008
Berichten
4.481
Waarderingsscore
5
Punten
38
Rogerke wrote:
Antje wrote:
ik bedenk mij just... de roger, die komt toch echt nie van een normaal famille zenne... allé gisteren die ma met haar rare kuren, en nu zijn zus die hele dagen naakt in hare luie stoel hangt... :?



eila, mijn familie ni beledigen hé :lol:



Familie van 'Hot Marijke'?
 

Antje

Zeer Actief lid
Lid geworden
21 mrt 2006
Berichten
9.313
Waarderingsscore
40
Punten
48
TonyWony wrote:
Rogerke wrote:
Antje wrote:
ik bedenk mij just... de roger, die komt toch echt nie van een normaal famille zenne... allé gisteren die ma met haar rare kuren, en nu zijn zus die hele dagen naakt in hare luie stoel hangt... :?



eila, mijn familie ni beledigen hé :lol:



Familie van 'Hot Marijke'?

:lol: :lol: :lol: Hot Rogerke :lol: :lol: :lol:
 

TonyWony

Zeer Actief lid
Lid geworden
8 apr 2008
Berichten
4.481
Waarderingsscore
5
Punten
38
Antje wrote:
TonyWony wrote:
Rogerke wrote:
Antje wrote:
ik bedenk mij just... de roger, die komt toch echt nie van een normaal famille zenne... allé gisteren die ma met haar rare kuren, en nu zijn zus die hele dagen naakt in hare luie stoel hangt... :?



eila, mijn familie ni beledigen hé :lol:



Familie van 'Hot Marijke'?

:lol: :lol: :lol: Hot Rogerke :lol: :lol: :lol:



Hang maar al roze TL-lampen naast uwen avatar :lol:
 
Lid geworden
5 feb 2007
Berichten
2.959
Waarderingsscore
0
Punten
0
TonyWony wrote:
Antje wrote:
TonyWony wrote:
Rogerke wrote:
Antje wrote:
ik bedenk mij just... de roger, die komt toch echt nie van een normaal famille zenne... allé gisteren die ma met haar rare kuren, en nu zijn zus die hele dagen naakt in hare luie stoel hangt... :?



eila, mijn familie ni beledigen hé :lol:



Familie van 'Hot Marijke'?

:lol: :lol: :lol: Hot Rogerke :lol: :lol: :lol:



Hang maar al roze TL-lampen naast uwen avatar :lol:



sebiet mijnen avatar nekeer bijwerken



ik zal wa Amsterdamse "walletjes" onder zijn ogen tekenen ook :mrgreen:
 
Lid geworden
15 apr 2008
Berichten
197
Waarderingsscore
0
Punten
0
Been there, done that. Het jaar dat je dertig wordt heb je naar 't schijnt prijs. Bij mij klopte dat alvast.



Vond het niet zo erg, gaf wel een gevoel van mee aan "de gemeenschap" te werken. Voor die enkele keer. Vond het wel eens een "belevenis".



Heb wel NOOOOOOOOOIT het geld ervoor gezien. Dat vond ik dan weer wél erg! :D Typisch Belgisch, (en het ongeluk ook typisch voor mij :mrgreen:) dat is gewoon té moeilijk te organiseren, zo'n betalingske...
 

TonyWony

Zeer Actief lid
Lid geworden
8 apr 2008
Berichten
4.481
Waarderingsscore
5
Punten
38
meeckhaut wrote:
Het jaar dat je dertig wordt heb je naar 't schijnt prijs. Bij mij klopte dat alvast.



'k wordt er nochthans 33, wel pas vorig jaar naar dees deelgemeente verhuisd
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan