Ik heb een beton gegoten een tweetal jaar geleden . Door tijdsgebrek heb ik niet meteen en tuinhuisje kunnen plaatsen en zijn de zijkanten afgebrokkeld . Ik heb reeds nu ook de bekisting iets groter gemaakt en de zijkanten al aangevuld . Je moet je dus voorstellen dat ik eigenlijk met een beton zit met een niveauverschil van 2 cm . Nu komt eindelijk de vraag
Ik zou deze beton nog een 4 tal cm willen verhogen zodat ik ook meteen een egale ondergrond heb , gaat dit problemen veroorzaken om zich aan de andere beton te hechten en welk materiaal gebruik ik best ?
Het vorige was cement , zand , grind . Kan ik hier nu gewone zakken beton voor gebruiken zonder problemen te veroorzaken ?
Ik ben hier eigenlijk een leek in daarmee dus de mss lompe vraag
Eerste post trouwens !
Ik zou deze beton nog een 4 tal cm willen verhogen zodat ik ook meteen een egale ondergrond heb , gaat dit problemen veroorzaken om zich aan de andere beton te hechten en welk materiaal gebruik ik best ?
Het vorige was cement , zand , grind . Kan ik hier nu gewone zakken beton voor gebruiken zonder problemen te veroorzaken ?
Ik ben hier eigenlijk een leek in daarmee dus de mss lompe vraag
Eerste post trouwens !