berekening bewoonbare opp

TonyWony

Zeer Actief lid
Lid geworden
8 apr 2008
Waarderingsscore
4
Punten
38
Net een briefje van het kadaster in de bus gehad voor herziening (na bijbouwen fietskot) van het KI

het meeste is me wel duidelijk, maar ik hoor vanalles over het berekenen van de bewoonbare opp van een kamer onder een schuin dak, volgens de ene moet je de vloer rekenen vanaf een plafondhoogte van 1m, volgens een andere vanaf 1.5m...

Ik heb al wat gegoogeld, maar vindt geen officiële tekst hierover. Iemand een idee waar ik dit wel kan terugvinden?

Lacroix

Lid
Lid geworden
31 mei 2010
Waarderingsscore
1
Punten
18
TonyWony;1862492 wrote:
Net een briefje van het kadaster in de bus gehad voor herziening (na bijbouwen fietskot) van het KI

het meeste is me wel duidelijk, maar ik hoor vanalles over het berekenen van de bewoonbare opp van een kamer onder een schuin dak, volgens de ene moet je de vloer rekenen vanaf een plafondhoogte van 1m, volgens een andere vanaf 1.5m...

Ik heb al wat gegoogeld, maar vindt geen officiële tekst hierover. Iemand een idee waar ik dit wel kan terugvinden?

Moet je dat niet alleen invullen als de wijziging om een 'woongebouw' ofzo gaat?

Weet niet meer wat er letterlijk staat.

Heb pas ook een brief ingevuld na het zetten van een carport.. en heb alleszins nergens een oppervlakte ingevuld. Gewoon de kostprijs.

Bovenaan