Belisol Hasselt

c00kie

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
22 mrt 2006
Waarderingsscore
1.526
Punten
113
aarrgghhh, ik ga mij laten vangen door internet :evil:

Ik moei mij effe nie meer, sneezie : laat ons weten hoe het afloopt, belisol ... tja, jij ook zeker hé :)

Lid geworden
14 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Al iemand zich afgevraagd of de voordeur wel open kon? :lol:

Serieus nu: Sneezie, ik hoop dat jullie samen met Belisol snel een oplossing vinden voor jullie probleem want het is geen lachertje als je zoveel geld steekt in ramen en dan miserie hebt.

Lid geworden
19 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
wij als forumbezoekers kunnen natuurlijk moeilijk gaan oordelen en rechter spelen hé.

enkel vraag ik mij meer en meer af, hoe dit mogelijk is op een "volwassenen forum" normaal gesproken zit er toch iemand die ze moderator noemen, en die zulke topic's onmiddelijk verwijdert en soms ip adressen moet gaan bannen.

ik heb het elders al eens gezegt, de grens tussen feiten en namen vernoemen is heel dun, en voor je het weet zit je met mensen en of fima's die hun naam anoniem maar toch zo openbaar worden beklad.

je zal het als baas maar moeten meemaken.

tim

Lid geworden
22 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Werkt Belisol wel met eigen plaatsers of mensen in onderaanneming?

De camionette met Belisol erop bewijst niets, maar daar kan wel een oorzaak liggen.

Voor alle zekerheid, dit is geen aanklacht maar een vraag.

Zelf hebben we voor de keuze gestaan tussen Belisol (Profel) en Corswarem (Schüco)... in beide gevallen zéér goed ontvangen geweest, na het maken van een afspraak op voorhand. Uiteindelijk niet gekozen voor de goedkooste, maar voor de beste kwaliteit. We zijn zéér tevreden met het werk dat Corswarem geleverd heeft, alsook van de naverkoop.

Onze beslissing viel na opzoekwerk op internet, navraag bij klanten van beide leveranciers, na het bekijken van het esthetische aspect en na het bezoeken van enkele werven.

Ook heb ik een keertje nagekeken welke attesten konden voorgelegd worden. (naar garantie,...)

Et voilà... het voordeel viel -in ons geval- uit naar Corswarem.

Maar ik ben ervan overtuigd dat iedereen fouten kan maken, en dat is ook niet zo erg, zolang ze maar opgelost worden.

Ikzelf zit in de IT, en voor ons is iedere klacht (hoe weinig dat er ook zijn :D ) een cadeau, want hier kan je iets aan doen. Je kan er achteraf ook rekeing mee houden en zo kom je er zelf sterker uit!

c00kie

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
22 mrt 2006
Waarderingsscore
1.526
Punten
113
rudydewitte wrote:
wij als forumbezoekers kunnen natuurlijk moeilijk gaan oordelen en rechter spelen hé.

enkel vraag ik mij meer en meer af, hoe dit mogelijk is op een "volwassenen forum" normaal gesproken zit er toch iemand die ze moderator noemen, en die zulke topic's onmiddelijk verwijdert en soms ip adressen moet gaan bannen.

ik heb het elders al eens gezegt, de grens tussen feiten en namen vernoemen is heel dun, en voor je het weet zit je met mensen en of fima's die hun naam anoniem maar toch zo openbaar worden beklad.

je zal het als baas maar moeten meemaken.

Klopt rudy, dit forum is redelijk groot en zou misschien wel een moderator kunnen gebruiken. Ik heb dit ooit al eens een tijdje gedaan, en als moderator is het héééél moeilijk om ergens een grens te trekken tussen welk topic wel of niet sluiten... De ene keer ben je te streng geweest, de andere keer ben je niet streng genoeg geweest.

Als je topics gaat beginnen sluiten en gebruikers gaat beginnen bannen enzo, moet je ook een systeem voorzien dat er onnodig gesloten topics kunnen gemeld worden, en dat er een goeie manier is om topics te laten sluiten... (door melding aan beheerder, zonder dat de topicstarter hier iets vanaf weet natuurlijk, dit om ruzie te vermijden...)

Allée, eigenlijk kan ik hier nog een uur over doorgaan, maar moest bouwforum opzoek gaan naar een moderator zou ik mij nog wel durven kandidaat stellen ;)

Lid geworden
11 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Dergelijke dingen in een forum uitvcechten getuigt van ...

Als ik de verhaallijn lees heb ik niet het gevoel dat de firma Belisol van slechte wil is.

c00kie

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
22 mrt 2006
Waarderingsscore
1.526
Punten
113
etienne. wrote:
Als ik de verhaallijn lees heb ik niet het gevoel dat de firma Belisol van slechte wil is.

Ik ook niet, en ik denk dat ik als bouwheer toch ook lichtjes lastig zou worden als zoiets maar blijft aanslepen...

Lid geworden
24 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
c00kie wrote:
etienne. wrote:

Ik ook niet, en ik denk dat ik als bouwheer toch ook lichtjes lastig zou worden als zoiets maar blijft aanslepen...

In eerste instantie geef je je sympathie aan de bouwheer, logisch toch. Nu als je het topic leest over zijn problemen met zijn architect, begin ik mij toch vragen te stellen of de bouwheer in zijn geheel pech heeft met zijn bouwavontuur of gewoon -met alle respect- een beetje ne moeilijke is :).

Belisol zal wel reageren en de problemen oplossen. Het zou mij verbazen moest het tegendeel waarheid worden.

Groeten,

Odessa

G

Guest

Guest
Modereren betekent dat de fora regels moet hebben want zonder sta je als moderator nergens. En als er dan regels zijn gewoon letten dat regels gevolgd worden.

HansBae

Nieuw Lid
Lid geworden
15 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
6
Quote:
Nu als je het topic leest over zijn problemen met zijn architect, begin ik mij toch vragen te stellen of de bouwheer in zijn geheel pech heeft met zijn bouwavontuur of gewoon -met alle respect- een beetje ne moeilijke is

Kijk, het één heeft niks met het ander te maken en het is gewoon smerig dat Belisol die dingen erbij sleept. Wij hebben in vertrouwen die dingen tegen hun gezegd en ik denk niet dat het de bedoeling is om het daarna te gebruiken om modder mee te smijten. Ik ga niet voor de lol mijn deuren om zeep helpen. Ik ga niet voor de lol zorgen dat ik een advocaat op mijn dak heb. Net als iedereen wil ik dat ik waar voor mijn geld krijg.

En tot Belisol alles heeft opgelost ga ik zwijgen.

Lid geworden
11 apr 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
In dit forum mag iedereen zijn gedacht zeggen. Sneezie heeft zijn verhaal verteld. Ik zie niet in waar dit fout is en waarom dit topic zou moet gesloten worden. Als iemand zaken gaat verzinnen om moedwillig een firma in negatief daglicht te zetten dan is dat een andere zaak. Maar dat lijkt me hier niet het geval.

Sneezie heeft een probleem met de service van Belisol en laat dit weten aan de forumbezoekers. Dit wil nog niet zeggen dat Belisol gelijk staat aan slechte service. Meer nog, andere forumbezoekers hebben wel goede ervaring met Belisol.

Iedere firma maakt al eens fouten. Een firma die in staat is om zijn eigen fouten te herstellen wekt bij mij meer vertrouwen dan een firma die zogezegd nooit fouten maakt.

Dus @sneezie: Laat hier gerust weten hoe dit verhaal verder loopt.

Lid geworden
24 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
sunspot wrote:
Ik zie niet in waar dit fout is en waarom dit topic zou moet gesloten worden.

De optie tot sluiting kwam van hemzelf na enig weerwerk van andere forumbezoekers en belisol. Als je kritiek wilt spuien, moet je ook weerwerk toelaten. Voor de rest heb je overschot van gelijk.

Mvg ,

Odessa

c00kie

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
22 mrt 2006
Waarderingsscore
1.526
Punten
113
Daffy Duck wrote:
Modereren betekent dat de fora regels moet hebben want zonder sta je als moderator nergens. En als er dan regels zijn gewoon letten dat regels gevolgd worden.

Klopt... en kleine sticky op de algemene pagina en je bent vertrokken...

Lid geworden
10 mrt 2006
Waarderingsscore
1
Punten
0
c00kie wrote:
aarrgghhh, ik ga mij laten vangen door internet :evil:

Ik moei mij effe nie meer, sneezie : laat ons weten hoe het afloopt, belisol ... tja, jij ook zeker hé :)

Zouden we niet beter een poll starten om te zien wie er gelijk heeft ?? :lol: :roll:

HansBae

Nieuw Lid
Lid geworden
15 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
6
Bij deze wil ik laten weten dat Belisol vanmorgen alle problemen heeft opgelost. Jammer dat het moest gebeuren door eerst de spreekwoordelijke stok in het hoenderhok te gooien. De titel van triestige service was verkeerd gekozen, waarvoor mijn excuses. Maar na 3,5 maanden zagen en klagen bereikt een mens nu eenmaal zijn kookpunt. Ik blijf echter wel mijn mening hebben hebben over bepaalde dingen (plakker, kwaliteit van plaatsing,...), maar daar ga ik niet meer over uitwijden.

Zaak gesloten, alles opgelost, excuses aan alles en iedereen die het nodig heeft. Ik geef mijn fouten toe, hopelijk kunnen anderen dat ook.

Lid geworden
24 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Sneezie wrote:
Zaak gesloten, alles opgelost, excuses aan alles en iedereen die het nodig heeft. Ik geef mijn fouten toe, hopelijk kunnen anderen dat ook.

Krachtig gebaar, proficiat. Maar probeer de volgende keer misschien toch iets diplomatischer te zijn. Daar bereik je veel meer mee.

Niettemin, nog veel plezier gewenst in jullie nieuwe woning.

Mvg,

Odessa

c00kie

Beheerder
Forumleiding
Lid geworden
22 mrt 2006
Waarderingsscore
1.526
Punten
113
Sneezie wrote:
Bij deze wil ik laten weten dat Belisol vanmorgen alle problemen heeft opgelost. Jammer dat het moest gebeuren door eerst de spreekwoordelijke stok in het hoenderhok te gooien. De titel van triestige service was verkeerd gekozen, waarvoor mijn excuses. Maar na 3,5 maanden zagen en klagen bereikt een mens nu eenmaal zijn kookpunt. Ik blijf echter wel mijn mening hebben hebben over bepaalde dingen (plakker, kwaliteit van plaatsing,...), maar daar ga ik niet meer over uitwijden.

Nice van Belisol !!! Ik begrijp je reactie wel een beetje... Ik zou na 3,5 maand ook stilletjes beginnen koken...

Succes nog met de rest van je bouwproject ! (of is het al afgelopen?)

Lid geworden
19 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Awel, dat vind ik nu tof.

als het opgelost is, evengoed laten weten op het forum.

Lid geworden
11 apr 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
sunspot wrote:
Iedere firma maakt al eens fouten. Een firma die in staat is om zijn eigen fouten te herstellen wekt bij mij meer vertrouwen dan een firma die zogezegd nooit fouten maakt.

En blijkbaar is Belisol hiertoe in staat. Goed zo!

Bovenaan