Hey,
Ik ben gaan horen bij een firma een Brugge voor mijn ventilatie.
Die man zei me dat de buizen voor de toevoer en afvoer van die lucht van/naar buiten gewoon dezelfde zijn als deze die binnen gebruikt worden.
Een borgmans zet dan weer speciale geisoleerde kanalen op zijn offerte.
Heb je inderdaad voldoen met de gewoon spiraalbuizen voor dit stuk ?
Ik overbrug max 2 meter van buiten tot aan de unit.
Verder nog een lindab vraagje :
Die buizen 'klikken' in elkaar, ik veronderstel dus dat hiervoor op het einde van elke buis 'tandjes' zijn die in 'putjes' op de volgend buis zich vastklemmen. Nu als je die buizen inkort is heel dat systeem dan niet om zeep ? Heb je dan speciaal materiaal nodig om deze 'klemsystemen' opnieuw te voorzien.
En dan nog een laatste : heeft lindab ook debietregelaars in hun gamma ? Ik heb deze niet meteen gevonden in hun prijslijst.
Bedankt !!!
Ik ben gaan horen bij een firma een Brugge voor mijn ventilatie.
Die man zei me dat de buizen voor de toevoer en afvoer van die lucht van/naar buiten gewoon dezelfde zijn als deze die binnen gebruikt worden.
Een borgmans zet dan weer speciale geisoleerde kanalen op zijn offerte.
Heb je inderdaad voldoen met de gewoon spiraalbuizen voor dit stuk ?
Ik overbrug max 2 meter van buiten tot aan de unit.
Verder nog een lindab vraagje :
Die buizen 'klikken' in elkaar, ik veronderstel dus dat hiervoor op het einde van elke buis 'tandjes' zijn die in 'putjes' op de volgend buis zich vastklemmen. Nu als je die buizen inkort is heel dat systeem dan niet om zeep ? Heb je dan speciaal materiaal nodig om deze 'klemsystemen' opnieuw te voorzien.
En dan nog een laatste : heeft lindab ook debietregelaars in hun gamma ? Ik heb deze niet meteen gevonden in hun prijslijst.
Bedankt !!!