• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Bak Westvleteren Twaalf te koop

Lid geworden
15 nov 2010
Berichten
572
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wel maar 6 volle flesjes meer in

En ze zijn al een jaar of 5 oud.

Maar vorig jaar nog eentje gedronken en slecht was dat precies toch nog niet :)

Gemeente Wezemaal



Doe een bod...



Bekijk bijlage 5922
 

Bijlagen

  • WV_0.jpg
    WV_0.jpg
    25,4 KB · Weergaven: 0
Lid geworden
4 jan 2011
Berichten
97
Waarderingsscore
0
Punten
0
@Luk; als ik nog is passeer op mijne velo zal ik is stoppe voor een degustatie :wink: en een bats is een schup me nen hoek af...:p ne naam kiesde ni zelf hé
 

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Berichten
21.938
Waarderingsscore
6.589
Punten
113
Eerste zin heb ik natuurlijk geduimd.

het is geen schup maar een troeffel.



Vroeg hier aan de medewerker ( nederland)

- he haal es effe een troefel, wil je

- troeffel nou wat is dat nu weer?

- euh, awel.... (heel de tekst en uitleg)

- O een BATS

moest direct aan a denken :D



Luk

merde, zijn wij her ff serieus off -topic aan t gaan, kan er geen nieuw topic over west vletteren geopend worden?
 
Lid geworden
20 mei 2008
Berichten
1.560
Waarderingsscore
0
Punten
0
Dat soort bieren wordt enkel beter met de jaren ... al mijn trappisten steek ik minstens voor 5-7 jaar weg . Proef dan maar eens ne Blauwe Chimay of nen Orval ... HEMELS !

Westvleteren heb ik hier ook per jaar wegsteken voor 5jaar ... wordt niet slecht .
 

Joost79

Zeer Actief lid
Lid geworden
4 mrt 2009
Berichten
1.237
Waarderingsscore
1
Punten
36
t is ewa ver voor 5 fleskes, maar ge raakt dat wel kwijt.

Moet zeggen, ik had een leraar wiskunde, die ook Bats noemde, en uit de regio waar hij vandaan kwam, had het woord Bats de schone betekenis van achterwerk. Mijn leerkracht de heer Bats, werd er precies wel redelijk depressief van. Ofwel van het feit dat hij niet van Wiskunde hield, ofwel van ons als klas...



Mocht ik de mens kennen ik zou hem nog een fleske West-Fleteren durven ofreren.
 

Marburg

Zeer gewaardeerd lid
Forumleiding
Lid geworden
13 mrt 2006
Berichten
5.778
Waarderingsscore
541
Punten
113
Ondergetekende is ook nog in het bezit van 6 fleskens Waardamse Tripel. Ook niet te versmaden.
 

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Berichten
21.938
Waarderingsscore
6.589
Punten
113
Peins dat ik hier Kempisch Vuur hem liggen,

maar ik drink nie zo gauw bier.

Whiskey , een fles of 6 , 7 ?
 
Lid geworden
19 feb 2007
Berichten
6.447
Waarderingsscore
2
Punten
0
Maar ik vraag mij af, beste topic starter, is het de bedoeling om er grof geld voor te willen krijgen of wil je gewoon aardig zijn? :)



Aan dat grof geld gedoe doe ik niet mee, maar als je ze gewoon kwijt wil aan aan normale prijs, dan wel :)
 
Lid geworden
15 nov 2010
Berichten
572
Waarderingsscore
0
Punten
0
Maar allez nu beste Luddie, zie ik er uit alsof ik veel geld wil verdienen op de kap van een medebouwer? Zie ook mijn andere post over een bijna nieuwe grasmachine van 400eur voor 90eur. Ik kan het toch moeilijk gratis weggeven he :)



Ik sleur die bak nu al een paar jaar mee, en om eerlijk te zijn: hij staat in de weg en moet weg! Maar hij heeft wel uitstraling vind ik, en blijkbaar is het toch nog te drinken. Vermits ik geen idee heb wat een damn fool er wil voor betalen vroeg ik: doe een bod.







(En haast u want ik sta deze dagen op het punt nog eens papa te worden en wie weet geef ik de mensen wel de keuze: eeuhm wenst een u glaasje Champagne of ne Westvleterentwaalf?)
 

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Berichten
21.938
Waarderingsscore
6.589
Punten
113
Is het dan geen beter idee dat de Luddie dan komt, een kadootje voor de trotse papa en de mama meebrengt en nog iets voor de kleine spruit?

Kan hij onderwijl de vletteren leeg maken.
 
Lid geworden
17 nov 2008
Berichten
27
Waarderingsscore
0
Punten
0
Even ter info. de echte trappistenbieren zijn allen minstens 5 jaar houdbaar (mits ze natuurlijk in goede omstandigheden worden bewaard), maar ik doel gewoon op de houdbaaheid volgens het etiket. De abdijbieren doorgaans 3 jaar en de andere één jaar.

Natuurlijk zijn ze mits goede bewaring doorgaans langer 'goed', maar dan spreken we over smaak en dergelijk, en deze veranderd vooral bij trappisten en een aantal abdijbieren doorgaans in positieve zin (natuurlijk ook weer niet overdrijven).
 
Lid geworden
19 feb 2007
Berichten
6.447
Waarderingsscore
2
Punten
0
Gewoon even laten weten dat de West-Vleteren niet meer beschikbaar is ;)
 

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Berichten
21.938
Waarderingsscore
6.589
Punten
113
Luddie;1822550 wrote:
Gewoon even laten weten dat de West-Vleteren niet meer beschikbaar is ;)



Hoe, hedde na alles alleen al op gedronken???

en was ik mezelf just aan t overtuigen om dien west vletterse is te proberen.

:D
 

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Berichten
21.938
Waarderingsscore
6.589
Punten
113
Luddie;1822550 wrote:
Gewoon even laten weten dat de West-Vleteren niet meer beschikbaar is ;)



toemme da slaat hier tilt
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan