• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Bak Westvleteren Twaalf te koop

Lid geworden
15 nov 2010
Berichten
572
Waarderingsscore
0
Punten
0
Wel maar 6 volle flesjes meer in

En ze zijn al een jaar of 5 oud.

Maar vorig jaar nog eentje gedronken en slecht was dat precies toch nog niet :)

Gemeente Wezemaal



Doe een bod...



Bekijk bijlage 5922
 

Bijlagen

  • WV_0.jpg
    WV_0.jpg
    25,4 KB · Weergaven: 0
Lid geworden
19 feb 2007
Berichten
6.447
Waarderingsscore
2
Punten
0
De houdbaarheidsdatum voor de 8 en 12 is drie jaar, voor de blonde 1 jaar.

Als het goed bewaard is, kan het nog wel in orde zijn natuurlijk.

Tempting...

Nu ja, over hoeveel geld gaat het hier.. normaal kosten ze 40 euro voor 24 flesjes dacht ik.
 

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Berichten
21.937
Waarderingsscore
6.589
Punten
113
Beste,

Volgens de forumsregels, dient u deze aanbieding eerst voor te leggen voor kwaliteitscontrole aan de forumbeheerder, en daaropvolgend aan de moderators en administrator.

Indien voorgaande personen geen uitsluitsel kunnen of willen geven, dient deze godendrank aangeboden te worden aan de door hen aangestelde vervangende personen voor het eensluitend verdict.



Moest het na een Yamazaki, Oban, Glenfiddich zijn



:D
 
Lid geworden
19 feb 2007
Berichten
6.447
Waarderingsscore
2
Punten
0
lukanar;1819926 wrote:
Beste,

Volgens de forumsregels, dient u deze aanbieding eerst voor te leggen voor kwaliteitscontrole aan de forumbeheerder, en daaropvolgend aan de moderators en administrator.



:D



Ah in dat geval ;)
 
Lid geworden
15 nov 2010
Berichten
572
Waarderingsscore
0
Punten
0
lukanar;1819926 wrote:
Beste,

Volgens de forumsregels, dient u deze aanbieding eerst voor te leggen voor kwaliteitscontrole aan de forumbeheerder, en daaropvolgend aan de moderators en administrator.

Indien voorgaande personen geen uitsluitsel kunnen of willen geven, dient deze godendrank aangeboden te worden aan de door hen aangestelde vervangende personen voor het eensluitend verdict.



Moest het na een Yamazaki, Oban, Glenfiddich zijn



:D



Geachte,

Gelieve deze kwaliteitscontrole in detail te beschrijven.

Behelst dit destructief of niet-destructief onderzoek?
 

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Berichten
21.937
Waarderingsscore
6.589
Punten
113
:confused:

Kan ik niet, want ofwel zijn de mods er mee weg en ik zijn geen mod

ofwel de admin maar da zenne kik woök ni

ofwel de beheerder maar die laat me in zijn gracht donderen.
 
Lid geworden
19 feb 2007
Berichten
6.447
Waarderingsscore
2
Punten
0
Ik stel voor dat ik het betreffende object kom afhalen op weg naar huis voor nader onderzoek ;)
 
Lid geworden
12 mei 2010
Berichten
594
Waarderingsscore
1
Punten
18
Zet da op ebay.



die Chinezen of Amerikanen geven er nog zot genoeg geld voor.
 
Lid geworden
29 mrt 2007
Berichten
1.165
Waarderingsscore
0
Punten
0
heb hier ook nog een bak of 5-6 staan, wel allemaal met lege flesjes :p
 
Lid geworden
15 nov 2010
Berichten
572
Waarderingsscore
0
Punten
0
tikkeneiken;1819936 wrote:
Zet da op ebay.



die Chinezen of Amerikanen geven er nog zot genoeg geld voor.



Ik dacht dat het hier ook vol met Chinezen en Amerikaanders zat?
 
Lid geworden
15 nov 2010
Berichten
572
Waarderingsscore
0
Punten
0
Luddie;1819925 wrote:
Als het goed bewaard is, kan het nog wel in orde zijn natuurlijk.



ongeveer...

3 jaar in een kelder

2 jaar in garage
 
Lid geworden
31 mrt 2008
Berichten
3.738
Waarderingsscore
1
Punten
0
Jo3111;1819947 wrote:
Luddie;1819925 wrote:
Als het goed bewaard is, kan het nog wel in orde zijn natuurlijk.



ongeveer...

3 jaar in een kelder

2 jaar in garage



En nu bijna in de zon?!



Wat is de catch trouwens? Ik ken geen kat die dat 5 jaar zou laten staan en al zeker niemand die zo dom is om dat te verkopen voor "een bod".
 

fido

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
15 jun 2006
Berichten
3.625
Waarderingsscore
899
Punten
113
Moet een eenzame mens zijn, als ge dat aan bezoek offeert is dat zo weg.



Nu zoek ik wel zo een grasmachientje, misschien een reden om op bezoek te komen.

Ik heb Wezemaal moeten opzoeken, is wel wat ver (zeker met 12 op), je komt toevallig nooit richting Aalst, Geraardsbergen of Gent uit met de grasmachine?
 
Lid geworden
15 nov 2010
Berichten
572
Waarderingsscore
0
Punten
0
Geen catch...

Heb destijds via een kameraad die erom ging een bakje laten meebrengen, maar ik was niet wild van de smaak, daarmee dat het traag vooruitging.

Maar toch bedankt voor de complimenten (dom etc). Klant is koning he...



Ik kom naar Brussel, da's al halfweg. Meestal heb ik dat grasmachien wel niet mee :)
 

Marburg

Zeer gewaardeerd lid
Forumleiding
Lid geworden
13 mrt 2006
Berichten
5.778
Waarderingsscore
541
Punten
113
Teneinde de gezondheid van ons forum clienteel te vrijwaren, is het helaas mijn loodzware plicht de aangeboden contrabande aan een grondig kwalitatief onderzoek te onderwerpen, nodeloos te vermelden dat deze van destructieve aard zullen zijn. Men kan de kwaliteit immers niet garanderen doorheen een glaswand, nietwaar?



Gezien de gevoelige leeftijd van de contrabande, lijkt het me best om geen enkel risico te nemen en elk item individueel aan het onderzoek te onderwerpen.



Rekening houdende met de verhoogde alcoholhoudende eigenschappen en de beperkingen van het absorberend vermogen dienaangaande van ondergetekend, gemachtigd moderator, zal ik me moeten beroepen op het aanstellen van een gedeputeerde, teneinde de werklast te verdelen over meerdere absorberende eenheden.



Bij afwezigheid van bezwaar stel ik dan ook de genaamde Lukanar aan om ondergetekende bij te staan in de kwalitatieve controle van de aangeboden goederen.



U mag zich volgende week donderdag met de aangeboden waren aanbieden op ons adres, dat U door middel van vereenvoudigde opvraag kan verkrijgen op electronische wijze.



Hoogachtend,



Uw toegenegen forum moderator.
 
Lid geworden
4 jan 2011
Berichten
97
Waarderingsscore
0
Punten
0
Ten einde het risico voor Lukanar te minimaliseren in de val te lopen van eventueel aanwezig blauw op straat, stel ik mij bereid de taak op mij te nemen deze te begeleiden op excursie. Daar het risico op overdreven alcoholintoxicatie aanzienlijk is, verkleint deze als de contrabande niet door twee, dan wel door drie personen geïnspecteerd zal worden. Ridderlijk bied ik hier dus de mogelijk aan u, Lukanar, om zorgenloos deze trip aan te vatten, in de wetenschap dat u veilig weer thuis gevoerd zal worden.



Een postieve reactie verwachtend, verblijf ik

Met vriendelijke groet



Bats
 
Lid geworden
19 feb 2007
Berichten
6.447
Waarderingsscore
2
Punten
0
'k Zal dan maar mijn eigen laatste fleske West-Vleteren maar open doen he :roll:
 
Lid geworden
4 jan 2011
Berichten
97
Waarderingsscore
0
Punten
0
Misschien da ik ook meer zal hebben aan de fleske Glenfiddich special reserve van 12 jaar (die ik al 15 jaar heb)... ook schol :D
 

lukanar

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 mrt 2007
Berichten
21.937
Waarderingsscore
6.589
Punten
113
Miljaar, Marburg,

1000 metasequoia's en 100mdm Impulsen

zo'n buitenkansje

....

en ik zen nie zot van bier.

Sowieso zorg ik voor de verschillende soorten ajuin

Moa Bats ( je weet toch wat bats in 't hollands wil zeggen?)

die fles Genfiddich, heb hier nog een GlenMorangie staan.
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan