badkamermeubel voor aansluitingen en afvoer in de vloer

fido

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
15 jun 2006
Waarderingsscore
318
Punten
83
Ik wil een nieuw badkamermeubel plaatsen, maar vind geen geschikt model.

De aansluitingen en afvoer komen niet uit de muur, maar uit de vloer. Er zijn staande types kasten, maar die hebben meestal ook enkel een uitsparing in de bovenste schuif voor aansluiting en afvoer. Ik zoek dus een kast met bv. schuiven die niet de volledige diepte van het meubel benutten. 

Heeft iemand een tip voor dergelijk model?

Caroto

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
27 okt 2019
Waarderingsscore
1.010
Punten
113
x2o hebben veel staande modellen, maar daar zie je niet hoe ze opgebouwd zijn.  Eventueel afvoer verleggen van de grond naar de muur als je je goesting niet vindt?

Enk

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
23 mrt 2011
Waarderingsscore
390
Punten
83
Een meubel komt haast nooit met zijn achterwand plat tegen de muur en ook de schuiven komen nooit helemaal tot volledig achteraan.

40mm heb je snel => je kan daar passeren met een afloop.

Natuurlijk als uw idee is om online te kopen kan je lastig op voorhand nameten of je gewenst meubel wel zo is opgebouwd.  Maar misschien zijn er technische tekeningen en maten voorhanden.

Mario_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 dec 2014
Waarderingsscore
2.825
Punten
113
Vast meubel zoals keuken, blad iets dieper laten maken en zijwanden idem

fido

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
15 jun 2006
Waarderingsscore
318
Punten
83
Mario_ zei:
Vast meubel zoals keuken, blad iets dieper laten maken en zijwanden idem

Ja, zoiets zoek ik. Laten maken zal duurder uitkomen. Ik vind het toch opvallend hoe weinig info online te vinden is over de achterkant van dergelijke kant en klare meubels. Je gaat mij niet wijsmaken dat dat bij iedereen standaard past.

Mario_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 dec 2014
Waarderingsscore
2.825
Punten
113
Waarom duurder uitkomen ? 

Gaat maar over een tablet dat je 5cm dieper laat maken bv bij steenkapper en een paneel 

Of wat je ook kan doen is met dezelfde standaard corpus 60cm, er schuiven in steken van een standaard 40cm , dan kan je ook standaard blad en zijkant nemen.

Bovenaan