• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Badkamer naar boven verplaatsen

Lid geworden
20 mrt 2006
Berichten
22
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hoi,



Wij zijn volop aan het zoeken naar een huis om te kopen.

Nu komen wij veel huizen tegen waar de badkamer zich beneden (gelijkvloers) bevindt.

Nu vinden wij dit persoonlijk verre van ideaal en zouden er dan aan denken om de badkamer naar boven te verplaatsen.

Maar wat kost zoiets?

Heeft iemand hier ervaring mee en kan men mij eventueel een schatting geven van de kosten die hiermee gepaard gaan?

Uiteraard zou er ook boven een toilet moeten komen.



Alvast hartelijk bedankt voor de reacties



Greetz

Christophe



Ps: heb het forum doorzocht en niets terug gevonden, mocht deze vraag echter toch al eerder zijn gesteld, mijn excuses dan.
 

Tiele

Zeer Actief lid
Lid geworden
13 mrt 2006
Berichten
2.259
Waarderingsscore
2
Punten
38
Dit zal grotendeels aan de opbouw van de woning afhangen... Hoe meer ruimtes je moet openbreken om de buizen aan te brengen hoe meer herstellingswerken.



Als je van de oude badkamer beneden een berging kan maken en de nieuwe badkamer er praktisch boven komt dan is dit heel snel gedaan. Een afvoerbuis voor de wc (diameter 110) van 5 meter kost je 12 euro... dus daarvoor hoef je het al niet te laten.



Een nieuwe badkamer op zich kan je natuurlijk zo zot in doen als dat je wil. Kan je installeren voor 200 euro als voor 20.000 euro.
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan