Hoi
Ik ben een niet super handige vrouw en wil mijn badkamer afwerken.
Het bubbelbad staat er maar er is nog geen omkadering.
Naast het bad zou ik graag een kastje plaatsen (ik heb keukenkastje dat hier tussen past).
Ik zou het kastje willen plaatsen maar de ondergrond is voorzien van leidingen, dus niet vlak.
Ook zou ik willen dat het kastje niet hoger komt dan het bad en dat het wat gewicht moet kunnen dragen (als bvb iemand van de kinder er gaat op zitten).
Ik weet dat er ruimte moet zijn voor ventilatie.
Mijn idee was pootjes te voorzien onder het kastje en het kastje waterpas te zetten.
Maar hoe maak ik de kader?
Het kastje is niet sterk genoeg om veel gewicht te dragen.
Hoe maak ik de bovenkant vast.
Graag heb ik tegen het bad een grote plaat die ik er makkelijk kan afhalen wanneer er iets mis is met de leidingen van het bad (iets met magneten, maar wat doe ik dan met de plinten?.
Iemand tips, advies???
Alvast bedankt
Ik ben een niet super handige vrouw en wil mijn badkamer afwerken.
Het bubbelbad staat er maar er is nog geen omkadering.
Naast het bad zou ik graag een kastje plaatsen (ik heb keukenkastje dat hier tussen past).
Ik zou het kastje willen plaatsen maar de ondergrond is voorzien van leidingen, dus niet vlak.
Ook zou ik willen dat het kastje niet hoger komt dan het bad en dat het wat gewicht moet kunnen dragen (als bvb iemand van de kinder er gaat op zitten).
Ik weet dat er ruimte moet zijn voor ventilatie.
Mijn idee was pootjes te voorzien onder het kastje en het kastje waterpas te zetten.
Maar hoe maak ik de kader?
Het kastje is niet sterk genoeg om veel gewicht te dragen.
Hoe maak ik de bovenkant vast.
Graag heb ik tegen het bad een grote plaat die ik er makkelijk kan afhalen wanneer er iets mis is met de leidingen van het bad (iets met magneten, maar wat doe ik dan met de plinten?.
Iemand tips, advies???
Alvast bedankt