• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Bad demonteren en kraan loskoppelen

Lid geworden
12 nov 2009
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Punten
1
Hallo,

Om de badrand te vervangen door een definitieve afwerking (er lag een tijdelijke MDF plaat) moet ik het bad even demonteren.
Hoe kan ik best de leiding voor de kraan afkoppelen? Moet ik de binnendraad koppeling aan de alupex losdraaien of kan dat door zwarte moer los te draaien?
Er is niet veel ruimte onder het bad voor een sleutel of tang en ik zou het liefst ze zo efficiënt mogelijke af en aan koppelen :)
Alvast bedankt

IMG_20230123_153916288.jpgIMG_20230123_153801732.jpg
 

Newflupke

Actief Lid
Lid geworden
7 apr 2014
Berichten
194
Waarderingsscore
85
Punten
28
Knip alpex door en terug aan elkaar persen, zo lui zou ik zijn :D
 

Mario_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 dec 2014
Berichten
20.139
Waarderingsscore
6.695
Punten
113
Iets van bewegingsvrijheid zal er wel inzitten , niet ? Of komen die leidingen direct uit de muur daar ?
 

bgcw

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
22 mei 2011
Berichten
3.080
Waarderingsscore
739
Punten
113
lijk ze het gemonteerd hebben. Die alpex koppeling kan je met een sleutel van 22 of 24 losdraaien.
 

Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.

Onderwerp
Aangemaakt door
Laatste reactie
Reacties
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan