• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

attesten aannemers

Lid geworden
30 sep 2024
Waarderingsscore
0
Punten
1
Wij zijn volop aan het verbouwen, de ramen en deuren zijn geplaatst en voor 90 % gefaktureerd en betaald.
Wij vragen het nodige attest, nodig voor aanvraag premie, op maar aannemer weigert omdat niet alles gefaktureerd en betaald is.(die 10%)
Moet het attest pas opgemaakt worden na volledige fakturatie en betaling ervan? Klopt dit?

Alles waar geen factuur van bestaat, bestaat niet en je kan geen premie aanvragen van iets wat je niet hebt. Dus het lijkt me simpel: laatste 10% factureren, betalen, attest ontvangen, premie aanvragen. In die volgorde.

Dat kan kloppen ja. Je moet de totaalfactuur hebben voor aanvraag premie. Dat aannemer dat pas wil als alles betaald is
vind ik vrij eigenaardig. Nu ja, ik ben verwend, mijn ramenmannen, vroeger en nu, werken zonder voorschot, sturen
alles door samen met de laatste factuur zonder dat er 1 cent betaald is. Ik zou liever eerst dat attest hebben vooraleer ik
de eindfactuur betaal.

Blijf op de hoogte. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Bovenaan