-
Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Asbest plafondtegels?
Ik denk niet dat hier asbest in zit. Je kan altijd eens een tegel uithalen en de achterkant bekijken om te zien welk merk/productnr er op staat.
Maar om asbesthoudend te zijn moeten deze al redelijk oud zijn en volgens de foto zien ze er toch nog vrij fris uit (afh. ntrlk in welke ruimte ze hangen).
Maar om asbesthoudend te zijn moeten deze al redelijk oud zijn en volgens de foto zien ze er toch nog vrij fris uit (afh. ntrlk in welke ruimte ze hangen).
JensSwinnen
Gewaardeerd lid
- Lid geworden
- 16 dec 2021
- Waarderingsscore
- 260
- Punten
- 63
Neen, dit zijn armstrong plafondtegels. Bevatten geen asbest.
stefan
Zeer gewaardeerd lid
- Lid geworden
- 10 mrt 2006
- Waarderingsscore
- 3.170
- Punten
- 113
Product is 99% rotswolNeen, dit zijn armstrong plafondtegels. Bevatten geen asbest.
Rockfon in type van merk Rockwool
Ok dankjewel om even mee te kijken
Ter info, ik had ook even contact genomen met een asbestverwijderaar, deze gaf aan dat hij nog nooit asbest was tegen gekomen in plafondtegels.
Ik ga het hier dus bij laten en geen materiaal onderzoek aanvragen.
Ter info, ik had ook even contact genomen met een asbestverwijderaar, deze gaf aan dat hij nog nooit asbest was tegen gekomen in plafondtegels.
Ik ga het hier dus bij laten en geen materiaal onderzoek aanvragen.
vermoed wel dat ze van dezelfde leeftijd zijn, tegels zijn gemengd overheen hele plafondDie rechtse tegel lijkt me een oudere te zijn (meer dan 20 jaar), die linkse een recentere (4 jaar lijkt aannemelijk)
Bedoel je dan dat je toch een asbest risico vermoed?Dat zou ik ook doen als ik oude wou hergebruiken met een deel nieuwe tussen dan valt dat zo niet op.
Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.
Subject
Aangemaakt door
Laatste reactie
Comments