architect verbouwing landelijke stijl

Lid geworden
26 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
mijn collega heeft een huis gekocht in schilde en wil deze verbouwen tot een huis in landelijke stijl.

heeft er iemand ervaring met een architect uit deze buurt die in deze stijl verbouwingen doet?

Lid geworden
17 mei 2007
Waarderingsscore
0
Punten
0
Als geld geen rol speelt levert Stephane Boens erg goed werk, heeft reeds een aantal fantastische huizen in Schilde neergezet. Vincent Bruggen is hier ook een echte aanrader, hoewel ik denk dat zij geen werken doen beneden een bepaald bedrag (-500k dacht ik, verbeter mij als ik fout ben). Hangt er vanaf wat er allemaal moet gebeuren natuurlijk.

Lid geworden
26 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Floyd wrote:
Als geld geen rol speelt levert Stephane Boens erg goed werk, heeft reeds een aantal fantastische huizen in Schilde neergezet. Vincent Bruggen is hier ook een echte aanrader, hoewel ik denk dat zij geen werken doen beneden een bepaald bedrag (-500k dacht ik, verbeter mij als ik fout ben). Hangt er vanaf wat er allemaal moet gebeuren natuurlijk.

het is een verbouwing van een gewoon huis dus vrees dat 500k beetje teveel is maar ik zal haar de gegevens doorgeven en dan moet ze maar eens informeren

alvast bedankt

Raf

Lid geworden
9 apr 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
leentje wrote:
Floyd wrote:

het is een verbouwing van een gewoon huis dus vrees dat 500k beetje teveel is maar ik zal haar de gegevens doorgeven en dan moet ze maar eens informeren

alvast bedankt

Voor Vincent Bruggen: www.vincentbruggen.be

Maak eens een afspraak met de ontwerper, Paul Van Runxt, op verbouwingen hangt waarschijnlijk geen minimum prijs vooraleer ze beginnen. De eerste gesprekken zijn altijd vrijblijvend. De firma levert uitstekend werk en alles is tot in de puntjes geregeld. Een aanrader :!: :!: :!:

Bovenaan