• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Architect staalbouw

Tom DB

Lid
Lid geworden
14 mrt 2006
Berichten
317
Waarderingsscore
0
Punten
16
Hallo,



ik zou graag een staalbouw zetten. Nu weet ik dat ik dan best samenwerk met een architect die hier ervaring in heeft.



Via de zoekfunctie kom ik er wel wat tegen, doch staan er weinig persoonlijke ervaringen bij genoteerd.



Heeft er iemand persoonlijke ervaring met een architect staalbouw waarover hij tevreden is. Alsook werken deze volgens een bepaald bedrag of via %.



alvast bedankt

Tom

(ikzelf ben van regio oost-vlaanderen)
 

Tom DB

Lid
Lid geworden
14 mrt 2006
Berichten
317
Waarderingsscore
0
Punten
16
echt niemand?
 
Lid geworden
13 jun 2012
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Punten
0
Neem contact op met Christiaan Van Cammeren, van MUO architecten, ism Olivier Vanden Bempt



Momenteel bouwt hij zeer strakke woningen, met een uiterst budgetvriendelijke aanpak! Ook erg strak.
 
Lid geworden
5 feb 2011
Berichten
382
Waarderingsscore
0
Punten
0
Jan De Brabandere uit Gent, daar werken wij mee. Voorlopig tevreden van, al moet de werf nog starten.
 

Nu7s

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 aug 2011
Berichten
8.396
Waarderingsscore
354
Punten
83
Bij negatieve opmerkingen dient u uw volledige naam te vermelden.
 
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan