• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Architect gezocht

redbaron

Lid
Lid geworden
24 mrt 2008
Waarderingsscore
23
Punten
18
Ja ik heb al redelijk wat contacten gehad, maar het is blind varen momenteel en begin de wanhoop een beetje nabij te geraken met een lening die aan het lopen is icm huur die doorloopt.

In plaats van architecten onnodig lastig te vallen en verder waarschijnlijk kostbare tijd te verliezen wou ik hier even te luisteren gaan of er mensen zijn die recent verbouwd hebben (zou toch moeten lukken op een bouwforum :) ). Was/ben je dus tevreden over het traject en kan je wat bijkomende informatie verschaffen wat betreft manier van werken/prijszetting (hoeft daarom geen bedragen te noemen indien je je hier ongemakkelijk bij voelt), graag even een seintje via DM/privé bericht.

Beste ervaringen gebeuren nog steeds via mond op mond dus dus ik hoor het graag! Heb reeds een totaalrenovatie van A tot Z achter de rug dus ben voornamelijk op zoek naar een architect als sparringpartner eerder dan een chique architect die alles afschermt en met 1 eigen aannemer werkt.

Alvast bedankt!

Ps: Ik wil absoluut voorkomen dat dit een "vecht" thread wordt, vandaar graag via privé bericht.

Niet elke architect zit te wachten om een werf te nemen op 40 km van zijn woonst. Laat staan met een vlotte ring ertussen...
Er wordt jou geen kleur van je onderbroek gevraagd, maar een stad/gemeente waar de te verbouwen woning staat. :rolleyes:

Ps: Ik wil absoluut voorkomen dat dit een "vecht" thread wordt, vandaar graag via privé bericht.
Begrijp niet goed waarom dit een vecht thread zou dreigen te worden ?
Positieve ervaringen van een al-dan-niet 'sparringpartner' AR , mogen toch gedeeld worden ?

Noord-Antwerpen kan je eens horen bij Jan Stranger (Ekeren)

Begrijp niet goed waarom dit een vecht thread zou dreigen te worden ?
Positieve ervaringen van een al-dan-niet 'sparringpartner' AR , mogen toch gedeeld worden ?
Oh mag zeker hoor maar ik wou een kostprijs topic voorkomen

Blijf op de hoogte. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.
Bovenaan