• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Architect die in hout bouwt gezocht

Lid geworden
13 sep 2023
Waarderingsscore
0
Punten
1
Hallo allen!
Mijn partner en ik willen een huis laten bouwen. Het liefst van hout. We zoeken daarom een architect met ervaring in hout,
maar nu horen we dat dit lastig is omdat architecten liever werken met steen of staal. Heeft iemand een advies of ervaring?
Alvast bedankt!

Mario_

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
19 dec 2014
Waarderingsscore
7.011
Punten
113
Hallo allen!
Mijn partner en ik willen een huis laten bouwen. Het liefst van hout. We zoeken daarom een architect met ervaring in hout,
maar nu horen we dat dit lastig is omdat architecten liever werken met steen of staal. Heeft iemand een advies of ervaring?
Alvast bedankt!
Houtskeletbouw is iets dat toch redelijk veel voorkomt. Of wat bedoel je juist ?
Mooi... het eindproduct oogt daarom niet veel verschillen met een traditionele bouw.
In je ander topic haal je prijs aan. In welke mate verwacht je daar prijsverschillen ?

Generaldude

Zeer gewaardeerd lid
Lid geworden
20 dec 2014
Waarderingsscore
467
Punten
83
Ik denk dat je beter omgekeerd zoekt. Bekijk de verschillende bedrijven die zo bouwen en vraag naar hun idee of referenties over archi,s. Loop dan de archi's af. Houtbouw is toch nog iets specifiek en ik merk dat in dat deel van de bouw de combinatie van aannemer en archi die kennis hebben van dit specifiek systeem heel erg gewenst is en er veel samen gewerkt word van in het eerste potloodstreepje

Geen antwoord op je vraag? Misschien vind je iets in onderstaande topics.

Onderwerp
Aangemaakt door
Laatste reactie
Reacties
Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan