Apple IPad: teleurstelling

Lid geworden
13 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
flesjespa wrote:
steven wrote:
Ipod speelt onafhankelijk door over alle applicaties heen hoor, dat is al geen enkel probleem.

Internet radio zou ik eens moeten nazien, maar ik denk het niet.

Spreek je nu over een mac of de Ipad? Het ging wel degelijk over de ipad nl.

IPad ja, ipod applicatie speelt over alles heen. (zo is het althans op de iphone, en Ipad lijkt krak hetzelfde te zijn)

Dat ge geen muziek kunt spelen terwijl ge surft of mailt is dus een fabeltje, laat dat duidelijk zijn.

Lid geworden
22 okt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
stitchke wrote:
Blokker_1999 wrote:
Geef mij dan maar een Thinkpad X300. Even compact en een stuk veelzijdiger dan een air 8)

- is ni even compact. Komt nog ni in de buurt

- veelzijdiger. Op welk vlak?

- Is duurder dan de air

Over prijs heb ik niet gesproken, maar de X300 is idd duurder. Maar als ik het geld had dan verkies ik hem direct boven de air.

Even compact is maar hoe je het bekijkt. Ik heb nu zelf een X200 en die is zeer draagbaar en compact. Ik denk dat als ik Jobs zijn enveloppe even mag lenen ik dat toestel er wel degelijk ook in krijg. De X300 is 0.4mm dikker, weegt afhankelijke van de batterij net iets minder of meer dan de air.

Veelzijdiger? Ik zou zeggen, bekijk alle uitbreidingspoorten eens op de X300 en vergelijk dat eens met wat je op de air hebt? Of wat dacht je van de ingebouwde DVD speleren van een verwisselbare batterij? Ik heb in mijn X200 de grote batterij zitten en doe zonder problemen een hele werkdag op dat toestel zonder aan de lader te komen. Daarnaast is het scherm even groot maar met een hogere resolutie.

En aangezien beelden meer zeggen dan woorden : http://www.youtube.com/watch?v=_hnOCUkb ... r_embedded .

Ik wil absoluut niet gezegd hebben dat de Air een slecht toestel is. Het design is prachtig en de gebruikers zeer tevreden, maar men moet ook de tekortkomingen durven toegeven (1 USB poort, come on Steve).

Lid geworden
22 okt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
steven wrote:
Los van dit alles vind ik de grote tekortkomingen aan de Ipad voorlopig:

1/ dat er geen mogelijkheid bestaat in België om films via Itunes te bekijken. Spijtig voor wat eigenlijk een mobiel scherm is.

2/ En dat ge twee handen nodig hebt om te surfen: één om dat spel vast te houden en één voor te browsen. Terwijl ik met de macbook en de intelligente touchapd alles met 2 vingers kan bedienen terwijl ik met de andere hand kan eten en drinken. DAT noem ik multitasken :wink:

Met 16 tot 64GB aan opslagruimte kan je zowiezo al niet veel films op het toestel zetten. En de 4:3 beeldverhouding verknald voor een stuk de film ervaring.

Twee handen kan je ook perfect gebruiken voor de bediening. Dan leg je het toestel gewoon even op je benen.

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan