stitchke wrote:
Blokker_1999 wrote:
Geef mij dan maar een Thinkpad X300. Even compact en een stuk veelzijdiger dan een air 8)
- is ni even compact. Komt nog ni in de buurt
- veelzijdiger. Op welk vlak?
- Is duurder dan de air
Over prijs heb ik niet gesproken, maar de X300 is idd duurder. Maar als ik het geld had dan verkies ik hem direct boven de air.
Even compact is maar hoe je het bekijkt. Ik heb nu zelf een X200 en die is zeer draagbaar en compact. Ik denk dat als ik Jobs zijn enveloppe even mag lenen ik dat toestel er wel degelijk ook in krijg. De X300 is 0.4mm dikker, weegt afhankelijke van de batterij net iets minder of meer dan de air.
Veelzijdiger? Ik zou zeggen, bekijk alle uitbreidingspoorten eens op de X300 en vergelijk dat eens met wat je op de air hebt? Of wat dacht je van de ingebouwde DVD speleren van een verwisselbare batterij? Ik heb in mijn X200 de grote batterij zitten en doe zonder problemen een hele werkdag op dat toestel zonder aan de lader te komen. Daarnaast is het scherm even groot maar met een hogere resolutie.
En aangezien beelden meer zeggen dan woorden :
http://www.youtube.com/watch?v=_hnOCUkb ... r_embedded .
Ik wil absoluut niet gezegd hebben dat de Air een slecht toestel is. Het design is prachtig en de gebruikers zeer tevreden, maar men moet ook de tekortkomingen durven toegeven (1 USB poort, come on Steve).