@Meisje, ik denk dat dat laatste niet mogelijk is.
Mijn mening: zit veel potentieel in, maar komt er nog niet helemaal uit.
Dat multitasken is echt wel een serieuze tegenvaller, en geen camera is ook jammer. Zou nl. een geweldig ding kunnen zijn om mee in de zetel te skypen ofzo.
Ik denk dat je het als iets moet zien dat je in je vrije tijd zou gebruiken en thuis. Ik vind een iphone handiger om buiten huis mee te nemen.
Dus in dat geval zou de wifi versie voldoende zijn, indien ze $ omrekenen naar € zou het 350 € kosten, dit valt op zich nog mee. Maar het kan ook zijn dat ze het $ gewoon omzetten naar €, as in 500 €, dat zou me wa teveel zijn. Dus wordt afwachten.
Het lijkt me wel een apparaat te zijn dat je in de toekomst op salontafels ziet liggen. Hoe vaak dat bij ons die laptop niet op de keukentafel staat en in de living, om snel een filmke te tonen, of een afbeelding enz.
Voor mijn vriend zou dat bv. een perfect ding zijn, het enige dat hij doet op mijn macbook is op forums zitten, mails lezen en wat surfen. Dat doet hij dan nog meestal in de zetel (heb die kleine macbook). Dus in dat opzicht zou zoiets perfect zijn voor iemand zoals hem. Het heeft net de functies die je nodig hebt en je kan er relaxed mee in de zetel zitten

Alleen vraag ik mij af of dat typen niet te vervelend gaat als je in de zetel zit.
In ieder geval, ik zou zeker wachten tot de tweede serie zodat de kinderziektes eruit zijn. Heb ik met de iphone toen ook gedaan en blij dat ik er nu gene van serie 1 heb.
Het reclamefilmpje op apple.com is wel de moeite om eens te bekijken.