- Lid geworden
- 23 jul 2014
- Waarderingsscore
- 0
- Punten
- 0
Wij zijn niet zo in thuis...
Hierbij een antwoord van onze keukenfirma:
"Beste,
In bijlage even de aanduiding voor de nodige nutsvoorzieningen.
Er moet uiteraard voorzien worden :
- Koudwater met dubbele dienstkraan, voor kraan en vaatwasser
- Warmwater met enkele dienstkraan, voor kraan
- Afvoer, diameter 40mm."
waarop onze aannemer het volgende meldt:
" Nog kleine opmerking. Klant schrijft in zijn email “uiteraard voorzien worden enkel schell kraan en dubbel schell kraanâ€.
Ik wil u even toevoegen dat het leveren en plaatsen van schell kranen (dus ook badkamer lavabos, handenwassers, keukenspoelbak etc) niet voorzien is door ons, dat behoort tot de afwerking van badkamers en keukens (omdat als je toestellen koopt dat die dan normaal altijd mee voorzien zijn bij de toestellen).
Het enige wat wij plaatsen is de dubbbelschell kraan op de koudwater leiding van de keukenspoelbak. Maar in dit dossier staat duidelijk vermeld dat ontdubbeling niet moet voorzien worden, dus heb ik die ook niet voorzien.
Op de warmwater leiding van de keukenspoelbak wordt dus nooit door ons een schell kraan voorzien.
Dus best even meedelen dat hij dat bij de aankoop/plaatsing keuken dient te voorzien."
Iemand die ons kan zeggen:
a) of er een probleem is met (de leiding van) de vaatwasser?
b) wat is de ontdubbeling waarvan sprake?
Alvast bedankt
Hierbij een antwoord van onze keukenfirma:
"Beste,
In bijlage even de aanduiding voor de nodige nutsvoorzieningen.
Er moet uiteraard voorzien worden :
- Koudwater met dubbele dienstkraan, voor kraan en vaatwasser
- Warmwater met enkele dienstkraan, voor kraan
- Afvoer, diameter 40mm."
waarop onze aannemer het volgende meldt:
" Nog kleine opmerking. Klant schrijft in zijn email “uiteraard voorzien worden enkel schell kraan en dubbel schell kraanâ€.
Ik wil u even toevoegen dat het leveren en plaatsen van schell kranen (dus ook badkamer lavabos, handenwassers, keukenspoelbak etc) niet voorzien is door ons, dat behoort tot de afwerking van badkamers en keukens (omdat als je toestellen koopt dat die dan normaal altijd mee voorzien zijn bij de toestellen).
Het enige wat wij plaatsen is de dubbbelschell kraan op de koudwater leiding van de keukenspoelbak. Maar in dit dossier staat duidelijk vermeld dat ontdubbeling niet moet voorzien worden, dus heb ik die ook niet voorzien.
Op de warmwater leiding van de keukenspoelbak wordt dus nooit door ons een schell kraan voorzien.
Dus best even meedelen dat hij dat bij de aankoop/plaatsing keuken dient te voorzien."
Iemand die ons kan zeggen:
a) of er een probleem is met (de leiding van) de vaatwasser?
b) wat is de ontdubbeling waarvan sprake?
Alvast bedankt