• Pesticiden kunnen schadelijk zijn voor de gezondheid en voor de natuur. Beter is om preventief te werken door geen pesticiden te gebruiken om groen en verhardingen te onderhouden. Een tuin zonder pesticiden is perfect mogelijk. Op de website Mijn gifvrije tuin vindt u tips en ideeën voor een stadstuin, een grote tuin, een moestuin of een speeltuin.
    Hou er rekening mee de héél wat pesticiden enkel nog door professionelen met Fytolicentie mogen gebruikt worden!

Amateur van ne plaatser voor ramen

Lid geworden
16 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hey beste medebouwers. Hierbij een kort verhaalke dat ik kort geleden heb meegemaakt:

Onze plaatser (waarvan ik de naam niet meer wil horen of neerschrijven) had ons voor alles geplaatst werd gezegd dat we alle geplaatste ramen nog eens moesten controleren. Bij controle bleek dat alle deuren op 16 punten vergrendeld waren (heel goed) maar de twee grote terrasvensters waren bevestigd met amper 6 bevestigingen. Na navraag bij Profel bleek dat er minimum om de 30cm een ijzer diende geplaatst te worden. Ook moesten deze twee schuiframen ondersteund worden met houten blokjes. Alles, we belden die persoon op... Ja meneer volgende week kom ik dat wel arrangeren. Week nadien niemand gezien. Even laten bezinken... Een maand later moesten we dan van armoede maar terugbellen. Och, meneer... T is hier al zo druk geweest en ne gast of twee ziek. Je moet mijn situatie begriijpen hé. Mijn antwoord was dat hij mijn situatie ook moest begrijpen. Dat mijn bezetter de week nadien kon beginnen. En dat ik die al eens kunnen verzetten had door zijn late plaatsing (18 weken???). Allez... Hij ging het komen arrangeren. 's Avonds komen we toe... De stukjes waren bijgeplaatst en de houten ondersteuning was er ook... Nu gaan we aan die schuiframen voelen. Bleken die vijzen zo los dan iets te zitten. Je kon ze gewoon met de hand verplaatsen.... Ondertussen zijn we dus al 28 november... Teruggebeld... Ja, sorry... Mijn zoon heeft die komen plaatsen en die had de juiste pluggen niet bij... De juiste pluggen niet bij en je laat dat zomaar zo, zonder ons te verwittigen. Van de 8 of 10 bevestigingspunten zat er dus meer dan de helft los... Allez... Ik zal het de zaterdag in orde komen brengen. Toen was ik er zelf ook aanwezig en zag ik ook direct waarom alles loszat... Die gast boort gewoon met een boor van zesmeyet een lengte van een kleine 30 cm... Vooraan was dat intussen een gat van 8 inplaatst van zes. En daar plaatsen ze dan een plug van 6 in... Hoe zou het komen dat het lostzit... Nadat hij weg was hebben we alle ramen gecontroleerd en bleek dat er per raam minstens 1 of 2 losse ijzeren bevestigingen waren... Je kon de vijzen en pluggen er met de hand gewoon uithalen en in datzelfde gat van "6" een plug van 8 steken... We hebben uit armoede dan maar zelf de loszittende onderdelen vastgezet... En natuurlijk hebben we onze beste plaatser nog eens gebeld. Allez, meneer... Ja t is zo die ramen moeten een beetje loszitten... Yeah, right... Toch ging hij het zaterdag 9 december komen rechttrekken. Maar onze bezetter is dan al lang bezig. Kan je niks meer beginnen... 104 pluggen en vijzen zijn er vervangen... Zegt genoeg denk ik. Den amateur...

el werd verwijderd

J&J

Lid geworden
27 mrt 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
Mag ik vragen wat je met deze post tracht te bereiken?

Lid geworden
30 jun 2006
Waarderingsscore
0
Punten
0
zeg misschien gewoon welke regio ie woont, dan weet ik al of ik me zorgen moet maken of niet :wink:

Lid geworden
11 mrt 2006
Waarderingsscore
4
Punten
0
J&J wrote:
Mag ik vragen wat je met deze post tracht te bereiken?

Vraag me dit eerlijk gezegd ook af....

Eén van de regels is:

Enkel bouwgerelateerde vragen

Blijf op de hoogte en schrijf je in voor 
onze nieuwsbrief
Bovenaan